Intel a Apple, dlhoroční spoločníci, ktorých rozdelilo minuloročné predstavenie procesorov Apple Silicon poháňajúce nové Macbooky, sa po novom príliš v láske nemajú. Apple ešte v novembri počas predstavenia prišiel s reklamou, kde nové Macbooky s procesorom M1 poriadne vyzdvihoval, pričom priniesol Johna Hodgmana, jednu z hviezd pôvodných reklám „Get a Mac“, ktoré spustil ešte pred 15 rokmi. Svoje si však teraz povedal aj Intel, ktorý si najnovšie uťahuje zo slabín nových Macbookov, upozornil The Verge.

Spoločnosť Intel včera zverejnila niekoľko nových reklám, v ktorých si uťahuje z niektorých vlastností nových Macbookov s procesorom Apple M1, pričom ich zároveň porovnáva s konkurentmi s Windowsom a procesormi Intel.

Intel vytiahol herca zo starých reklám Applu

Na tomto kroku na prvý pohľad nie je nič prekvapivé, keďže ide o dvoch rivalov v odvetví, no Intel si ako hlavnú hviezdu nových reklám vybral Justina Longa, ktorý sa preslávil najmä spomínanou staršou kampaňou „Get a Mac“, kde si s otváracou hláškou „Hello, I’m a Mac.“ zahral práve zástancu Macbookov. Tentokrát však Long otvára reklamu s vetou „Hello, I’m a… Justin.“, čím už v základe naráža na staršiu kampaň od Apple.

Zámena hlášok však samozrejme nie je kostrou celej reklamy. Tú predstavuje najmä výsmech z niektorých vlastností nových Macbookov, ako napríklad malej dotykovej lišty Touch Bar, ktorej sa Apple podľa niektorých analytikov dokonca chystá zbaviť, chýbajúcej podpore pripojenia viacerých monitorov naraz a jednotvárnej šedej farbe pri výbere modelu.

Neprehliadni
RECENZIA: Toto je unikátny laptop Lenovo, ktorý má menej ako 1 kg, no aj tak plnohodnotný hardvér. Ohromil od prvej chvíle

Intel v jednej reklame dokonca poznamenáva, že kvôli absencii dotykových obrazoviek či podpory 2 v 1 na Macbookoch si musíš kúpiť tablet, klávesnicu, dotykové pero a dokonca aj USB Hub na to, aby sa vyrovnal možnostiam, ktoré máš u konkurenčných notebookov s procesormi Intel. Ďalšia reklama tiež zdôrazňuje fakt, že „na Macbookoch v skutočnosti nikto nehrá hry“.

Videl si už?
O 106 % výkonnejšie ako Intel. AMD predstavilo nové EPYC procesory, najsilnejší má 64 jadier a stojí takmer 7000 €

Ide tak o ďalší krok Intelu, ktorým sa snaží „bojovať“ proti procesorom Apple M1, ktoré konkurenčné modely spoločnosti už od predstavenia porážajú azda vo všetkých možných testoch.

Naposledy to trochu nešťastne skúsil vo februári, kedy do sveta vypustil zavádzajúce testy, v ktorých procesory Apple M1 porážal, či antikampaň proti Macbookom na Twitteri. Nový CEO Intelu Pat Gelsinger sa však už na januárovom stretnutí vyjadril, že Intel musí Apple poraziť.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú