Teraz čítate
Apple vo svojej kampani „Prejdi na iPhone“ pritvrdzuje. Androiďákov si chce získať ďalšími videami


Nie je to tak dávno, čo výrobca prémiových zariadení s logom nahryznutého jablka naštartoval novú kampaň, ktorou chce používateľov Android smartfónov nalákať na prechod na iOS, teda iPhony. 

Sleduj Fontech.sk aj na Facebooku, YouTube a Instagrame!

Apple na svojom YouTube kanáli zverejnilo tri nové videá, ktoré predstavujú jednoduchosť a výhody prechodu na iPhone. Vo svojej kampani tak ešte viac tlačí na aktuálnych používateľov Androidu, aby prešli na ich smartfóny. Prvé video sa týka kontaktov, pričom ukazuje človeka, ako preskakuje zo sivej zóny (jeho telefón) do farebnej zóny (iPhone). Pointou je najmä predvedenie toho, aké jednoduché je preniesť kontakty a iné dáta do iPhonu pomocou aplikácie Move to iOS, ktorú si používatelia môžu stiahnuť z obchodu Google Play.

Apple iPhone 7 32GB môžete kúpiť v e-shopoch za cenu od (Zdroj: Heureka.sk)
Porovnať ceny >>

Nenechaj si ujsť
Apple má nový odkaz pre Androiďákov: „Život s iPhone je jednoduchší“

Cieľom zvyšných dvoch videí je zas poukázať na plynulosť a bezpečnosť. Táto trojica dopĺňa súčasnú sériu videí, ktorých už je na YouTube hneď niekoľko. Ich dĺžka sa pohybuje od 10 do 16 sekúnd, takže zrejme ich budeme vidieť na internetových mediálnych platformách. Všetky videá nájdeš na YouTube kanáli spoločnosti Apple. Tak čo, presvedčil ťa Apple na prechod alebo sa svojho Android smartfónu nemieniš vzdať?

Aká je tvoja reakcia?
Milujem to
17%
Páči sa mi to
28%
Chcem to
0%
Mám to
6%
Nepáči sa mi to
6%
Neznášam to
44%
O autorovi
Peter Puhovich
Študent so zameraním na grafický dizajn, fanúšik smartfónov, ale aj iných IT zariadení. O technológie som sa začal zaujímať vďaka svojmu prvému Android tabletu a po čase ma zaujali aj čínske zariadenia. Ak budete mať akékoľvek otázky, môžete ma kontaktovať e-mailom alebo na sociálnych sieťach.
  • Patrícius Cudny

    Neviem aky android porovnavali :D Ale dokonca ani moj Meizu s P10 neseka po 2r , a to je uz co povedat , zvlada aj narocnejsie hry a to je lacnejsi o 300€. Priplatis si iba za znacku.
    Jeden priklad , kamos mal tie iste topanky , na 99% rovnaky dizajn , latka…Lenze mal bielu fajocku od Nike a hned mu povedali ze ake su pekne :D Stali o polovicu viac ako moje no hlavne ze to je znacka a ludia sa citia styloví…Radsej mat Xiaomi alebo inu znacku a odlisit sa od oveciek z davu.
    A nie nie je to kvoli financnej stranke…proste iphone mi nesedi , obmedzuje pouzivatela a za tie peniaze uz radsej ine. Vyhoda iphonu je akurat ze hodnota mobilu nepada tak rychlo. Ale dat za iphone 5S 200-250€ je chore :D A ludia co nemaju na auto , najom , jedlo , oblecenie ale hlavne sa prezentuju ze maju iphone mi pride strasne smutne.

    • Xwert Is

      Nech si kúpi kto chce čo chce. Mne je úplne jedno či má niekto iPhone alebo Xiaomi. Keď mu vyhovuje to čo má tak nech sa páči.
      Aj tak tieto reklamy si protirečia stačí si pozrieť len tú prvú a človek si môže povedať aha zmením telefón a nič sa nezmení je to rovnaké …akurát drahšie…

    • Roman Matúš Labuš

      Apple nic neporovnaval toto je len ich kampaň, ktorou sa snažia pomocou divnej formy prekrucania a istej štipky demagogie donutit zakznikov kupit ich nové zariadenia pretože ak si všimneš oproti roku 2015 im hrubý príjem klesol o nejakých 10 miliónov, je to sčasti aj kvôli väčším výdavkom na development a reklamu, ale to nič nemení fakt na tom, že apple zúfalo potrebuje zvýšiť svoj obrat.

  • jaro

    S tym Meizu a Xiaomi by som opatrne obidve shit a za 200€ mad od Samsungu S6ku aj edge za 200 uz kupis aj iphone 6 a tie mobily maju nieco do seba kazdy je vynimocny ale zas aj clovek ma zas svoj styl a nie ides sem medzi iphone davat 50€ mobily a s ludmy mas pravdu sponzoruju ich ich otcovia potom su tupy

  • Diego

    Keby vrazili do vývoja za posledné roky to čo do marketingu, možno by to mali ľahšie :)