Ak si mal v poslednej dobe pocit, že z YouTubom nie je niečo v poriadku, tak vedz, že to nebol len pocit. Po zarážajúcich zmenách, ktoré táto platforma priniesla v oblasti blokovania reklám, teraz testuje nový dizajn. Ak si mal to šťastie, zaznamenal ho aj ty pri prehliadaní videí, tak asi vieš, že veľa fanúšikov si nenájde. Na tému upozornil portál AndroidAuthority.

Zmena rozloženia

Azda nikoho neprekvapí, že rôzne sociálne siete, alebo platformy z času na čas upravia svoj dizajn.  Výnimkou nie je ani YouTube, ktorý najnovšie prechádza výraznou zmenou používateľského rozhrania. Dokonca je možné hovoriť o tom, že táto obľúbená platforma Slovákov prechádza najväčšími zmenami za posledné roky.

@_brianhamilton/ threads

Množstvo používateľov si, vrátane Slovákov, si mohlo všimnúť, že na webovej stránke došlo k zásadným zmenám v pozícii názvu videa, popisu videa, presunutiu komentárov na právu časť panela a odporúčaných videí pod práve prezerané video.

Za normálnych okolností sa veci ako názov, popis a komentáre nachádzajú pod prehrávačom videa, zatiaľ čo odporúčania videí sa zobrazujú napravo. Zdá sa, že YouTube sa rozhodol skúsiť zmeniť ich pozície.

Množstvo používateľov však s týmito zmenami nie je spokojných, pričom hlásia, že nové zmeny v rozložení stránky sú veľmi rušivé. Niektorí používatelia dokonca označili túto aktualizáciu používateľského rozhrania za najhoršiu v histórii.

YouTube na tieto reakcie reagoval tým, že nové používateľské rozhranie je len experimentom na testovanie nových funkcií a vylepšení. Na základe spätnej väzby používateľov rozhodne, či, kedy a ako túto aktualizáciu vydať.

Vlna kontroverzií

V poslednej dobe sa na YouTube valí vlna kontroverzií a to nie len vďaka zmene používateľského rozhrania ale aj kvôli masívnemu pretláčaniu reklám v každom videu, na ktoré už nestačia ani niektoré nástroje na ich blokovanie. Okrem uvedeného novinkou sú 30-sekundové nepreskočiteľné reklamy v aplikácii YouTube pre smart televízory, či reklamy pri pozastavení videa. Žiaľ na obídenie tohto systému sú len dve možnosti. Jednou z nich je vypnutie AdBlocku, vďaka čomu sa opäť povolia reklamy a tým druhým aktivácia plateného prémiového členstva, v ktorom je k dispozícii aj niekoľko ďalších benefitov.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú