Rast americkej softvérovej firmy Zoom Video Communications počas novembra až januára, čiže v jej účtovnom štvrtom kvartáli, sa spomalil. Nastolilo to otázku, či obrovská popularita vedeokonferencií sa po opadnutí pandémie nevytratí po tom, ako sa viac ľudí vráti do škôl či úradov. Hoci rast firmy bol naďalej silný, zvýšenie počtu predplatiteľov bolo významne menšie ako v predošlých troch štvrťrokoch.

Známky spomalenia rastu sa však prejavili v inak pôsobivej správe o kvartálnych výsledkoch firmy. Spoločnosť Zoom dosiahla tržby 882 miliónov dolárov, čo bol viac ako štvornásobný rast oproti rovnakému obdobiu pred rokom.

Firma vykázala zisk 260 miliónov dolárov, pričom v rovnakom období pred rokom bol v sume 15 miliónov dolárov. Finančná riaditeľka Kelly Steckelbergová vyjadrila presvedčenie, že videokonferencie zostanú kľúčovým komunikačným nástrojom pre väčšinu ľudí, ktorí sa ich uchopili počas pandémie.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú