Robert Downey Jr. sa vrátil k svojmu koníčku s propagovaním smartfónov, tentoraz podpísal zmluvu s čínskym OnePlus. Spoločnosť má v úmysle použiť jeho slávnu hereckú vizáž v Ázii, kde sa budú s reklamou sústrediť hlavne na domovskú Čínu a Indiu. Zároveň však OnePlus tvrdí, že získanie certifikácie vodeodolnosti pre OnePlus 7 Pro je plytvanie peniazmi. 

OnePlus sa vždy držal svojho záväzku ponúknuť smartfón s čo najlepšími možnými špecifikáciami za čo najnižšie ceny. To je dôvod, prečo spoločnosť tvrdí, že získanie certifikácie vodeodolnosti je pre nich plytvanie peniazmi.

A napriek tomu, že s každou ďalšou generácia telefónov OnePlus rastie ich cena, si teraz najíma jedno z najdrahších hollywoodskych mien na reklamy pre svoje zariadenia. OnePlus už teda nemôže stopercentne tvrdiť, že jeho hlavným cieľom je poskytnúť používateľom maximálnu hodnotu za čo najmenší peniaz, píše portál The Verge.

Prečítaj si 
OnePlus chcelo šikovne spropagovať novú vlajkovú loď. Výsledkom je ale bizarné video, ktoré len nahnevalo ľudí

Pred šiestimi rokmi zaplatilo HTC Robertovi Downey Jr. 12 miliónov amerických dolárov za dvojročnú globálnu marketingovú kampaň a hoci súčasná dohoda spoločnosti OnePlus s hercom je obmedzená len na ázijský región, jeho cenová ponuka s najväčšou pravdepodobnosťou podstatne narástla po sériách nesmierne úspešných filmov Avengers.

Táto séria marveloviek bola práve v Číne veľmi populárna a získanie jej najväčšej hviezdy na podporu značky môže byť považované za poriadny marketingový prevrat. OnePlus však bude musieť taktiež zabezpečiť, aby si udržal vysoký štandard, ktorý si s OnePlus 7 Pro nastavil.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú