Facebook zobrazuje reklamy v Messengeri už aj u nás. Zaberajú obrovský priestor
Reklamy sú pre sociálnu sieť Facebook jasne najväčším zdrojom príjmov. Spoločnosť, ktorej šéfuje Mark Zuckerberg, tak v oblasti inzercie neustále skúša nové funkcie pre zvýšenie zárobkov. K testovaným novinkám patria aj reklamy v chatovacej aplikácii Messenger, ktoré sa pomaly stávajú realitou aj pre čoraz viac používateľov na Slovensku.
Facebook začal s testovaním reklám v Messengeri ešte v januári, no len pre oblasť Austrálie a Thajska. Už v júli však bolo jasné, že reklamy v aplikácii postupne uvidia používatelia po celom svete. Prezradil to vedúci produktového oddelenia Facebooku, Stan Chudnovsky, ktorý sa v rozhovore pre portál VentureBeat netajil tým, že spoločnosti ide o zvýšenie príjmov. Ako termín, kedy sa funkcia dostane k väčšiemu počtu používateľov, sa spomínal záver prebiehajúceho roka. Zdá sa, že plány sa začínajú napĺňať aj na Slovensku.
Zobrazovanie reklamy totiž malo zaznamenať čoraz viac používateľov aj u nás. Reklama sa v Messengeri zobrazuje na úvodnej/domovskej obrazovke aplikácie. Inzercia je viditeľná medzi jednotlivými konverzáciami, pričom zaberá priestor približne troch ďalších kontaktov. Po kliknutí na reklamu dôjde k presmerovaniu na stránku inzerujúcej spoločnosti. Reklamy sú stále cielené na základe predchádzajúcej činnosti používateľa.
Už dorazili?
Reklamy sa s najväčšou pravdepodobnosťou začnú postupne zobrazovať ďalším a ďalším používateľom Messengera. Čo sa týka hlavnej aplikácie Facebooku, tak spoločnosť na Slovensku stále skúša aj nové usporiadanie príspevkov v záložke Prieskumník. Po novom si tak budeme musieť zvykať aj na ďalšie zmeny. Zaregistroval si zobrazovanie reklám v aplikácii Messenger už aj ty?
Ďakujeme, že čítaš Fontech. V prípade, že máš postreh alebo si našiel v článku chybu, napíš nám na redakcia@fontech.sk.
Teraz čítajú
EÚ stráca trpezlivosť. Obľúbenej sociálnej sieti Slovákov hrozí zákaz
Pozor: Slovákom v sekunde vezme všetky peniaze. Nová hrozba zneužíva milovanú apku
Zabudni na skutočných ľudí. Instagram chce zmeniť jednu z najväčších výhod internetu
Čierny deň pre YouTube. Vymysleli úplne nový druh reklám, z ktorých si vytrháš vlasy
Európu posadol nebezpečný „vírus“. Známa apka robí z ľudí zombie
- 24 hod
- 48 hod
- 7 dní
-
- Od týchto noviniek sa Slováci neodlepia. Netflix a ďalší ti v máji vyrazia dych
- Veľký elektropredajca na Slovensku končí. Toto bude jeho náhrada
- Pohltí ťa a nepustí von. Hviezdna novinka Netflixu prichádza s prvou ukážkou
- Apple to dokázal. Na iPhone príde zmena, po ktorej už žiadny Android nebude dávať zmysel
- Zaklínač je mŕtvy. Netflix ruší všetky projekty, niektoré z nich mali byť seriálové klenoty
-
- EÚ stráca trpezlivosť. Obľúbenej sociálnej sieti Slovákov hrozí zákaz
- Neskutočný úspech. České Call of Duty sa utrhlo z reťaze a dobýva hernú scénu
- Od týchto noviniek sa Slováci neodlepia. Netflix a ďalší ti v máji vyrazia dych
- Má 1900 koní a prekoná aj monopost F1. Slávna talianska automobilka začala predávať brutálny elektromobil
- Veľký elektropredajca na Slovensku končí. Toto bude jeho náhrada
-
- Veľký deň pre ľudstvo: NASA zachytila zašifrovanú správu z hlbokého vesmíru
- Veľký elektropredajca na Slovensku končí. Toto bude jeho náhrada
- Apple to dokázal. Na iPhone príde zmena, po ktorej už žiadny Android nebude dávať zmysel
- Prelom: Vedci prvýkrát umelo vytvorili čiernu dieru. Padli im sánky, keď začala žiariť
- EÚ stráca trpezlivosť. Obľúbenej sociálnej sieti Slovákov hrozí zákaz
Známa továreň na hoaxy končí. Po 2 rokoch porušovania pravidiel mu zrušili kanál
Vedci prinášajú viacero prelomových objavov, týkajú sa žilnatiny listov aj Alzheimera
Vo vlakoch bude o niečo bezpečnejšie. ZSSK spustila nový projekt
iPhone už nie je tak populárny. Apple zaznamenal prepad predajov, chcú to zmeniť
O hlasovací preukaz v eurovoľbách možno požiadať aj cez aplikáciu Voľby.Digital
Copyright© 2024 by Startitup, s. r. o. Všetky práva vyhradené