Najväčším problémom Youtube je veľké množstvo obsahu, ktoré sa naň nahráva. Vzniká pritom problém, keď sa zobrazuje reklama aj pri nie príliš vhodných videách. Z toho následne pramení nespokojnosť inzerentov a ich následný odchod, čím Google prichádza o nemalé peniaze.

Znova sa tak spoločnosť rozhodla sprísniť podmienky svojho partnerského programu. Posledná zmena sa udiala v apríli minulého roka, keď na to, aby mohol kanál vstúpiť do partnerského programu, musel mať aspoň 10000 zhliadnutí. Po novom sa to však ešte viac sprísni.

Viac kvalitnejšieho obsahu

Túto métu však nebolo ťažké splniť, a tak sa zavádzajú nové podmienky, ktoré určujú, že kanál musí mať aspoň 1000 odoberateľov a 4000 hodín sledovania za posledných 12 mesiacov. Cieľom je zvýšiť štandardy a prispieť tak tvorcom, ktorí ponúkajú divákom kvalitný obsah. Existujúce kanály majú čas do 20. februára, aby tieto podmienky splnili, inak budú z partnerského programu vylúčený.

Nenechaj si ujsť!
Tento rok bol pre YouTube najlepší a zároveň najhorší v histórii. Môžu za to škandály

Rovnako sa začnú kontrolovať videá, ktoré sú zaradené do programu Google Preferred. Sú to odporúčané kanály priamo od Googlu, pri ktorých je zaručený relevantný a kvalitný obsah, čo je dôležitý faktor hlavne pre inzerentov. Tieto podmienky tak výrazne sťažujú situáciu začínajúcim tvorcom. No na druhej strane to podporí tých, ktorí tvoria kvalitný obsah. A pre tých, ktorí síce začínajú, ale ich videá majú nejakú prínosnú hodnotu a dokážu divákov zaujať, tento míľnik nebude problém dosiahnuť.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú