Predplatné PREMIUM na mesiac ZDARMA.

Redmi K20 Pro je najnovšou vlajkovou loďou značky, za ktorú sa Xiaomi nemusí hanbiť. Spoločnosť teraz začala súperiť s OnePlus a ich novým OnePlus 7 Pro.

Novú nadupanú vlajkovú loď od Xiaomi teraz spoločnosť postavila proti OnePlusu 7 Pro. Keďže na papieri vyzerajú obidva smartfóny veľmi podobne, nie sú žiadne pochybnosti o tom, že tieto spoločnosti budú súperiť o zákazníkov.

Xiaomi má najnovšie v Indii billboard, ktorý priamo naráža na konkurenciu. Je postavený hneď vedľa reklamy na OnePlus 7 Pro s Robertom Downey Jr, píše The Times of India.

Globálny viceprezident spoločnosti Xiaomi, Manu Kumar Jain, je obzvlášť na túto reklamu hrdý, keďže uverejnil na svoj Twitter jej fotografiu a požiadal svojich fanúšikov, aby sa mu s reklamou odfotili v prípade, že na ňu natrafia.

Xiaomi na svojej reklame použilo hneď niekoľko klasických prvkov dizajnu OnePlus. Červeno-biela farebná schéma je charakteristickým znakom čínskeho giganta a fráza „zabijak vlajkových lodí“ bola používaná OnePlus už od jej začiatku s modelom OnePlus One. Okrem toho slovo „one“ na bilborde je napísané rovnakým písmom ako logo OnePlus. Nie je teda pochýb, že Xiaomi naráža na konkurenčnú spoločnosť.

Zobraziť celú galériu (1)
Screenshot / Youtube / OnePlus

Predaj Xiaomi Redmi K20 a Redmi K20 Pro sa v Indii ešte nezačal a spoločnosť presné ceny v krajine neuviedla, ale na základe cien v domácej Číne však bude Redmi K20 Pro podstatne lacnejšie ako OnePlus 7 Pro, píše Android Authority.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú