O tom, že Čína dokáže skopírovať alebo vyrobiť doslova čokoľvek, ani nemusíme diskutovať. Takéto ťahy zo strany čínskych výrobcov sú možné aj vďaka benevolentným zákonom ohľadom dodržiavania autorských práv či licencií značiek. Na pultoch miestnych supermarketov sa tak objavil alkoholický nápoj „Tesla Motors“, za ktorým však známa automobilka nestojí, informuje Teslarati.

Fotografie nápoja sa objavili na Twitteri používateľa Jay in Shanghai. Ako môžeš na priloženom príspevku vidieť, na fľaši sa skutočne nachádza imitácia známeho loga Tesly, pod ktorým je nápis „Tesla Motors“.

Pri porovnaní loga nápoja so skutočným logom Tesla ti ale určite neuniknú odlišnosti. Nápoj je k dispozícii v niekoľkých farbách, a teda zrejme aj rôznych príchutiach. Obsah alkoholu však nie je vysoký a prirovnať by sme ho mohli k slabšiemu pivu.

Aj keď sa nejedná o nápoj od skutočnej Tesly, napriek tomu produkt zlepšuje meno samotnej automobilky, ktorá sa tým dostáva viac do povedomia miestnych ľudí. Koniec koncov, aj samotný Elon Musk pred pár rokmi „žartoval“ o tom, že by chcel jedného dňa vyrábať a predávať tequilu, ktorú by pomenoval príznačne „Teslaquilla“.

Nápad s Muskovou tequilou sa istú dobu spoločnosť dokonca pokúšala pretaviť do reality, keď si dala tento názov patentovať Americkým úradom pre ochranné známky. Ten však ich žiadostiam nevyhovel, nakoľko názov „Teslaquilla“ by si ľudia údajne mohli pliesť už s existujúcim nápojom, ktorý sa volá „Tesla Spirit.“

Ak sa ale v Číne niekto rozhodol zbohatnúť na značke niekoho iného, možno by mal výrobu vlastného nápoja Elon Musk skutočne zvážiť. Povedzme si na rovinu, Musk dokázal vyrobiť a predať už aj väčšie hlúposti ako alkohol. Spomeňme si napríklad na plameňomet, ktorý sa vypredal behom pár hodín.

Pošli nám TIP na článok



Elektromobilita