Od predstavenia Tesly Cybertruck prešlo pár mesiacov, no predobjednávky na stále neutíchajú. Elon Musk včera oznámil, že Cybertruck bude dokonca dostupný aj v rôznych farebných prevedeniach, na to však bude nutné nalepiť naň fóliu, informuje Electrek.

Konštrukcia z nehrdzavejúcej ocele vyzerá pôsobivo, no „surový“ skelet vozidla nemusí byť zrovna každému úplne po chuti. Nanášanie náteru na tento materiál je veľmi náročné a niektorí zákazníci, ktorí si Cybertruck predobjednali, by bez pochýb radšej, keby ich vozidlo vyzeralo civilizovanejšie a bližšie k bežných vozidlám.

Elon Musk preto prišiel s nápadom, ktorý tento problém elegantne rieši. Miesto náročného nanášania klasického laku na 30-krát za studena lisovanú nehrdzavejúcu oceľ budú Cybertrucky zabalené do štandardnej automobilovej fólie.

BradBuilds/Instagram

Vďaka fóliám sa tak naskytnú záujemcom v podstate neobmedzené možnosti, čo sa týka farebného prevedenia, alebo rôznych vzorov, ktoré na auto môžu aplikovať. Musk zatiaľ neobjasnil, ako a či vôbec bude túto službu poskytovať priamo Tesla napríklad prostredníctvom svojich servisných stredísk.

Prvotné vyjadrenia na túto tému vyzneli skôr v zmysle, že každý zákazník si bude môcť aplikovať fólie na Cybertruck takpovediac „na vlastnú päsť“, napríklad v servisoch tretej strany, ktoré sa aplikovaniu fólií venujú.

Záujem o nový Cybertruck je skutočne obrovský. Ako informuje BGR, už po prvom týždni od spustenia predobjednávok si vozidlo rezervovalo viac ako 250 000 ľudí. Za toto číslo môže aj fakt, že záloha za predobjednávku Cybertrucku je iba 100 dolárov, kdežto napríklad pri Modeli 3 bola až 1000 dolárov.

Objednávky na nový Cybertruck sa ale podľa Electrek stále hrnú a odhaduje sa, že po troch mesiacoch od predstavenia by mohlo mať vozidlo predobjednaných 500 až 550 tisíc zákazníkov, čo by predstavovalo celkovú čiastku viac ako 30 miliard dolárov, teda takmer 27.5 miliardy eur.

Pošli nám TIP na článok



Elektromobilita