Predplatné PREMIUM na mesiac ZDARMA.

Po tom, čo v posledných rokoch slovenský Telekom mierne znižoval ceny za svoje služby, dôjde začiatkom augusta k ich zvýšeniu. Operátor tým reaguje na zhoršujúcu sa situáciu s infláciou, ale aj na zvyšovanie svojich nákladov pre správne fungovanie služieb. Od 1. augusta zvýši Telekom na celom Slovensku ceny svojim novým, ale aj stálym zákazníkom s 24-mesačnou viazanosťou na pevné služby.

Vývoj ponuky služieb operátora Telekom od roku 2014, kedy na trh uviedol produkt „Chytrá ponuka“, za tie roky napredoval. Spoločnosti sa však v poslednom období zvýšili prevádzkové náklady, no k nim pribudla aj inflácia. Tieto dva hlavné dôvody teraz zapríčinili, že sa Telekom rozhodol k plošnému zvýšeniu cien svojich pevných služieb.

Telekom zvyšuje mesačné poplatky za pevné služby

Slovensko však nie je jedinou krajinou, kde operátor zdvihne zákazníkom mesačné poplatky. Stalo sa tak už aj v Holandsku, Belgicku, Nemecku, Španielsku, Grécku a vo Veľkej Británii. Zmeny sa však týkajú iba zákazníkov s 24-mesačnou viazanosťou využívajúcich pevné služby a nepostihnú tých so zmluvou na 12 mesiacov. Taktiež sa táto novinka neodrazí na mesačnom poplatku za zapožičané koncové zariadenia. Výška nového mesačného poplatku sa bude odvíjať od množstva služieb, ktoré sú zahrnuté v balíku. Prehľad zvyšovania cien nájdeš v priloženom zozname.

telekom
Zobraziť celú galériu (0)
Telekom ti dá neobmedzené dáta na pozeranie filmov, či počúvanie hudby, Telekom

Nenechaj si ujsť
Veľký prehľad: Toľkoto stoja paušály slovenských operátorov v rôznych cenových kategóriách

Zvýšenie mesačného poplatku vzhľadom na množstvo pevných služieb v balíku:

  • pri využití jednej služby o 0,90 €
  • pri využití 2 služieb o 1,20 €
  • pri využití 3 služieb o 1,80 €

K zmene výšky mesačných poplatkov dôjde už 1. augusta, o čom bude Telekom zákazníkov informovať aj prostredníctvom e-mailov, listami a SMS správami. Tí, ktorí so zvýšením poplatkov nesúhlasia, majú možnosť odstúpiť od zmluvy do 31.júla, teda mesiac od oznámenia zmien zákazníkom.

Operátor však zdôrazňuje, že vyššie ceny sa prejavia iba pri pevných službách. Zákazníci využívajúci len mobilné služby, alebo služby spoločnosti DIGI Slovakia, žiadnu zmenu nepocítia. Najväčšie zdraženie tak zaznamenajú zákazníci využívajúci 1 pevnú službu Telekomu, keďže budú mesačne platiť viac až o 9 %. Pri dvoch službách sa cena zvýši o 6,7 % a pri troch pevných službách súčasne mesačný poplatok vzrastie o 7,8 %.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú