Xiaomi zmierni svoju marketingovú politiku v MIUI. Za dôsledky zaplatia samotní používatelia

Čínske Xiaomi je známe výrobou skvelo vybavených smartfónov, na ktoré nasadzuje citeľne nižšie cenovky ako konkurencia, pričom ďalšie financie čerpá tiež z reklám. Propagovanie inzercie v tomto prostredí sa má zredukovať, no podľa Xiaomi to zaberie čas a výsledkom môžu byť drahšie smartfóny.

Sleduj Fontech.sk aj na Facebooku, YouTube a Instagrame!

Pre mnohých zákazníkov sa Xiaomi stalo ikonou najmä vo svete smartfónov, kde neustále ukazuje nové modely, ktoré si môžeme kúpiť za viac než prijateľné ceny. Dôvodom tejto politiky spoločnosti je v poslednom čase najmä reklama, ktorej sa v neupravenej nadstavbe MIUI nevyhneme. To však prekáža aj samotným používateľom, ktorých skúsenosti ale zaujímajú produktového riaditeľa firmy, informoval portál GizChina.

Weibo

Fanúšikovia Xiaomi sa na čínskej sociálnej sieti vyjadrili k najväčším nedostatkom nadstavby MIUI, medzi ktoré patrí práve reklama. Spoločnosť berie na tento aspekt ohľad a podľa odpovede sa bude snažiť znížiť množstvo inzercie, no zaberie to nejaký čas. Odstaviť príjem z reklám rozhodne nebude ľahké, pretože práve z nich čerpá Xiaomi mnoho financií. Ak ale tento zdroj poklesne, bude ho musieť firma kompenzovať niekde inde a môže začať pri zvyšovaní cien smartfónov, o ktorom nedávno hovoril aj CEO Lei Jun.

Zdieľaj
O autorovi
Matúš Mitro
Milovník nových technológií, obzvlášť tých zo sveta smartfónov, ktoré mu učarovali už poriadne dávno. Má rád dobrú hudbu, nepohrdne kvalitným filmom, ale ani debatou o rôznych inováciách.