Predplatné PREMIUM na mesiac ZDARMA.

Čínske Xiaomi je známe výrobou skvelo vybavených smartfónov, na ktoré nasadzuje citeľne nižšie cenovky ako konkurencia, pričom ďalšie financie čerpá tiež z reklám. Propagovanie inzercie v tomto prostredí sa má zredukovať, no podľa Xiaomi to zaberie čas a výsledkom môžu byť drahšie smartfóny.

Pre mnohých zákazníkov sa Xiaomi stalo ikonou najmä vo svete smartfónov, kde neustále ukazuje nové modely, ktoré si môžeme kúpiť za viac než prijateľné ceny. Dôvodom tejto politiky spoločnosti je v poslednom čase najmä reklama, ktorej sa v neupravenej nadstavbe MIUI nevyhneme. To však prekáža aj samotným používateľom, ktorých skúsenosti ale zaujímajú produktového riaditeľa firmy, informoval portál GizChina.

Weibo

Fanúšikovia Xiaomi sa na čínskej sociálnej sieti vyjadrili k najväčším nedostatkom nadstavby MIUI, medzi ktoré patrí práve reklama. Spoločnosť berie na tento aspekt ohľad a podľa odpovede sa bude snažiť znížiť množstvo inzercie, no zaberie to nejaký čas. Odstaviť príjem z reklám rozhodne nebude ľahké, pretože práve z nich čerpá Xiaomi mnoho financií. Ak ale tento zdroj poklesne, bude ho musieť firma kompenzovať niekde inde a môže začať pri zvyšovaní cien smartfónov, o ktorom nedávno hovoril aj CEO Lei Jun.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú