Čínske Xiaomi je známe výrobou skvelo vybavených smartfónov, na ktoré nasadzuje citeľne nižšie cenovky ako konkurencia, pričom ďalšie financie čerpá tiež z reklám. Propagovanie inzercie v tomto prostredí sa má zredukovať, no podľa Xiaomi to zaberie čas a výsledkom môžu byť drahšie smartfóny.
Pre mnohých zákazníkov sa Xiaomi stalo ikonou najmä vo svete smartfónov, kde neustále ukazuje nové modely, ktoré si môžeme kúpiť za viac než prijateľné ceny. Dôvodom tejto politiky spoločnosti je v poslednom čase najmä reklama, ktorej sa v neupravenej nadstavbe MIUI nevyhneme. To však prekáža aj samotným používateľom, ktorých skúsenosti ale zaujímajú produktového riaditeľa firmy, informoval portál GizChina.

Fanúšikovia Xiaomi sa na čínskej sociálnej sieti vyjadrili k najväčším nedostatkom nadstavby MIUI, medzi ktoré patrí práve reklama. Spoločnosť berie na tento aspekt ohľad a podľa odpovede sa bude snažiť znížiť množstvo inzercie, no zaberie to nejaký čas. Odstaviť príjem z reklám rozhodne nebude ľahké, pretože práve z nich čerpá Xiaomi mnoho financií. Ak ale tento zdroj poklesne, bude ho musieť firma kompenzovať niekde inde a môže začať pri zvyšovaní cien smartfónov, o ktorom nedávno hovoril aj CEO Lei Jun.
Teraz čítajú

Facebook čelí gigantickej žalobe z Česka. Na súd sa obrátil majiteľ známych kasín kvôli reklame, žiada vysoké odškodné

Dlhoročný súdny spor Tesly s bývalým inžinierom, je konečne urovnaný. Ukradla jej čínska automobilka autopilota?

Hrozí im ťažký priebeh Covid-19. Našli novú rizikovú vlastnosť, ktorá môže ohroziť vybranú skupinu ľudí

Čína buduje vesmírne zbrane a je najväčšou hrozbou sveta, varujú špióni USA

Pôvodne vtip, dnes má prvého milionára. Dogecoin búra rekordy a za posledných 7 dní narástol o stovky percent
Články, ktoré hýbu svetom

NESMIEŠ PREHLIADNUŤ Totálne komiksové šialenstvo. Toto sú všetky DC novinky, ktorých sa v najbližších rokoch dočkáme

Vylepšili historicky prvú snímku čiernej diery. Lepšiu si ešte určite nevidel, teraz vrhá von prúd plazmy

Vedci vyvíjajú „roborastliny“, ktoré ti nahlásia, že sú choré. Špenátový list dokáže poslať e-mail

Vlastné aerolinky malo aj Slovensko, ich osudy sú však tragikomické. Príbeh Slovakian Airlines vyniká najviac
