Dnes otriasol herným priemyslom nákup roka. Microsoft práve kúpil herné štúdio Activision Blizzard za takmer 70 miliárd dolárov, čo je 61,5 miliárd eur, informuje Microsoft v tlačovej správe.

Microsoft sa vďaka tejto akvizícii stane treťou najväčšou hernou spoločnosťou hneď za velikánmi ako Tencent a Sony. Okrem dcérskych herných štúdií a samotných herných titulov ako Warcraft, Diablo, Call of Duty, Owerwatch či Candy Crush získava Microsoft aj práva na všetky globálne e-športové aktivity. Po novom tak bude mať Microsoft dokopy 30 vývojárskych tímov po celom svete.

Z tejto akvizície môžu mať najväčšiu radosť najmä hráči, respektíve predplatitelia služby Game Pass od Microsoftu. Do služby totiž vďaka tomu pribudnú tie najnovšie „trojáčkové“ herné tituly vrátane Call of Duty. S 25 miliónmi predplatiteľov služby Game Pass a 400 miliónmi aktívnych hráčov Blizzard hier sa môže stať predplatená služba Microsoftu tou najväčšou vo svojom odvetví.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú