V snahe získať čo najlepšie ohlasy na pripravované smartfóny sa viaceré spoločnosti uchyľujú k rôznym praktikám. Samozrejmosťou sú reklamy, v ktorých sú často zachytené kľúčové vlastnosti pripravovaného zariadenia. Mnohokrát ide predovšetkým o fotografie, ktoré však v skutočnosti nie sú fotené smartfónom, ako uvádza výrobca. Informáciu priniesol portál The Verge.

Podobný prípad zažil aj čínsky Huawei už pri predstavovaní Huawei Nova 3 a zdá sa, že história sa znova opakuje. Na najnovších propagačných ukážkach pripravovaných smartfónov Huawei P30 a Huawei P30 Pro sa objavili fotografie, no opäť došlo k zisteniu, že nie sú vyhotovené smartfónom, ale digitálnou zrkadlovkou a to aj napriek tomu, že samotná kampaň naznačovala presný opak.

Napríklad fotografia znázorňujúca vybuchujúcu sopku je dokonca dostupná na internete už približne 10 rokov. Po tomto incidente však už spoločnosť aktualizovala fotografie o popis, v ktorom sa uvádza, že ide len o kreatívnu reklamu zameranú na lepšie referencie.

Zdroj: The Verge

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú