Webový prehliadač Brave, ktorý je zameraný na ochranu súkromia používateľa a blokovanie reklám, spúšťa službu Brave Ads. Spoločnosť oznámila, že táto služba nahradí dotieravé reklamy na webe pomocou tých, ktoré sú založené na ochrane osobných údajov poskytnuté prehliadačom.

Portál androidpolice.com informuje, že používatelia prehliadača Brave môžu odteraz získať až 70 % podiel na príjmoch z reklám ako odmenu za to, že ich sledujú. Táto odmena sa bude vyplácať vo forme natívnej kryptomeny Basic Attention Token (BAT). Používateľ si môže vybrať medzi mesačným vyplácaním alebo podporou svojich najnavštevovanejších webových stránok v prístrojovom paneli Brave’s Rewards.

Brave Ads má zaisťovať, aby sa reklamy zobrazovali len tým používateľom, ktorí majú o ne záujem. Služba zároveň znižuje náklady a taktiež prípadné riziká týkajúce sa súkromia, bezpečnosti a podvodov.

„So službou Brave Ads uvádzame na trh digitálnu reklamnú platformu, ktorá chráni používateľov a ich dáta a zároveň ich odmeňuje za sledovanie reklám. Brave Ads sa tiež zameriava na zlepšenie ekonomiky a konverzie online reklamného priemyslu, aby vydavatelia a inzerenti mohli prosperovať bez sprostredkovateľov, ktorí inkasujú obrovské poplatky,“ uviedla spoločnosť pre portál cointelegraph.com.

Musíme však spoločnosť oceniť, pretože sľubuje nový prístup k reklame, ktorý je zameraný na súkromie a ochranu údajov používateľov. Brave umožňuje zaujímavé interakcie medzi svojimi používateľmi a inzerentami, čo chýba na weboch so stovkami cookies, ktoré ťa sledujú na rôznych miestach. Brave Ads sú k dispozícii v USA, Kanade, Francúzsku, Nemecku a v Spojenom kráľovstve. Android a iOS dostanú túto funkciu v najbližších mesiacoch.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú