Od vzniku prehliadača Opera uplynulo už 25 rokov, no napriek tomu sa jej podiel na trhu dodnes len na úrovni 2 %. Nórska spoločnosť, ktorá za týmto prehliadačom stojí, sa už veľmi dlho snaží dostať ju do povedomia používateľov, no viditeľné výsledky sa zatiaľ nedostavili. Vývojári preto prichádzajú s veľmi zaujímavou ponukou, píše portál WTKR.

Opera hľadá človeka, ktorý sa zhostí úlohy s názvom Personal browser, teda „Osobný prehliadač“. Jeho úlohou bude prehliadanie internetu a komentovanie obsahu, ktorý tam objaví. Uchádzačom však nemôže byť len tak hocikto – musí to byť osoba, ktorá „miluje vtipné meme obrázky, videá s malými tuleními mláďatami a štúdium kadejakých konšpiračných teórií“, píše sa na jej oficiálnej stránke.

Najdôležitejšou požiadavkou je však samozrejme plynulá angličtina, no okrem nej je potrebné mať aj vlastný počítač so stabilným pripojením na internet a mať aspoň 18 rokov. Ďalšími podmienkami sú výrečnosť a schopnosť tvorby videí, keďže aj prípadný nový zamestnanec bude tvoriť vlogovací obsah pre spoločnosť.

Ak máš záujem a vyberú ťa, z pohodlia domova môžeš "prácou" pre Operu za dva týždne zarobiť až 8 000 €. Pixabay

Uchádzač, ktorého si v Opere vyberú, absolvuje dva zimné týždne v pohodlí domova natáčaním svojich komentárov počas prehliadania. Nech táto ponuka znie akokoľvek bizarne – v Opere si túto prácu cenia až na 8000 € za dva týždne. Okrem peňazí však sľubujú aj medzinárodnú popularitu, čo vlastne znamená, že uchádzač bude istý čas tvárou veľkej reklamnej kampane.

„Zaujímajú nás reálne tváre ukrývajúce sa za kliknutiami,“ vysvetľuje cieľ kampane Maciej Kocemba, produktový riaditeľ Opery. „Hľadáme autentickú pravdu a nezáleží nám na tom, či je nudná, divná alebo vtipná. Či už ste výživový poradca, ktorý miluje domáce krémeše alebo cyklista pozerajúci tutoriály o štrikovaní, my nebudeme nikoho súdiť.“

Ako prihláška slúži krátke video s dĺžkou od 15 do 60 sekúnd, v ktorom uchádzači hovoria o svojom najrelevantnejšom zážitku pri surfovaní po internete. Video stačí uverejniť s textom #operapersonalbrowser na Facebook, Instagram či YouTube a získať tak šancu zarobiť 8000 € za dva týždne natáčania samého seba na internet. Videá ľudí, ktorí sa o túto prácu uchádzajú, nájdeš pod týmto hashtagom na spomínaných sociálnych sieťach. Nižšie si jedno z nich môžeš pozrieť.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú