Americká influencerka Kimberly Sandoval sa zhostila úlohy propagácie novinky z dielne OnePlus, ktorá sa bude v USA exkluzívne predávať v sieti operátora T-Mobile. Svoj status na Twitteri však nedomyslela, pretože ho pridala z aplikácie pre iPhony, čo sa na príspevku samozrejme zobrazilo. 

O vtipnej situácii informoval portál techswitchcf. Na príspevku, kde bola samotná Kimberly zachytená, ako si robí selfie fotografie sa nachádzal ešte text, v ktorom písala, že do nového OnePlus 7 Pro sa šialene zamilovala a najlepšou funkciou pre ňu je jednoznačne výsuvná predná kamera.

Samozrejme nechýbali ani hashtagy, ako #officiallyswitchedtoandroid, čo určite tejto reklame pridá na dôveryhodnosti. Čo jej však rozhodne nepomohlo, bola informácia v pravom dolnom rohu. Kim svoj príspevok totižto pridala cez aplikáciu určenú pre iPhony.

Prípad ako tento však vôbec nie je ojedinelý. Ako píše portál PhoneArena, podobná situácia sa stala minulý rok speváčke Ariane Grande, ktorá promovala aplikáciu Apple Music, no statusy boli oodoslané z Androidu. Ani Samsung v tomto nie je bezchybný, príspevky o ich ultra-širokouhlej kamere na telefóne Galaxy A9 boli taktiež zverejnené cez iPhone.

Práca influencera teda možno vyzerá na prvý pohľad jednoducho, no ľudia, ktorí sa tým živia, by si rozhodne mali dávať pozor na takéto veci. Kimberly, ani kopec ľudí pred ňou, určite nedostali pochvalu za túto chybu a ktovie, možno ich to aj stálo slušnú províziu.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú