Slovenský Orange priniesol používateľom v závere minulého roka svoju novú mobilnú aplikáciu s prehľadom ponúkaných služieb, no „vylepšenia“ neboli všetkým pochuti. Vo virtuálnych obchodoch sa začali hromadiť negatívne komentáre, ktoré označovali túto aktualizáciu za nevydarenú. Podľa posledných informácií Orange podchytil nedostatky aplikácie Môj Orange a s prihliadnutím na hodnotenie od používateľov má v rukáve nové vylepšenia.

Sleduj Fontech aj na sociálnych sieťach!

FacebookInstagramYouTube

Kontrolovanie spotreby dát, prevolaných minút či poslaných SMS správ je v aplikáciách mobilných operátorov dnes už bežná záležitosť. Svoju mobilnú aplikáciu ponúka zákazníkom aj Orange, ktorý sa koncom minulého roka rozhodol nahradiť doterajší titul Orange Go aplikáciou Môj Orange. Táto veľká aktualizácia so sebou priniesla nový dizajn a používateľské rozhranie.

Používatelia nie sú s novinkami vôbec spokojní

Zmeny však krátko po zverejnení vo virtuálnych obchodoch App Store a Obchod Play vyvolali zo strany používateľov veľkú kritiku. Tí ale okrem nevyhovujúceho dizajnu hlásili aj mnoho problémov s načítaním faktúr, prehľadom prevolaných minút a odoslaných SMS správ či ďalších zásadných funkcií.

Nenechaj si ujsť
Roaming v zahraničí je opäť lacnejší: Slovenskí operátori budú pridávať dáta

Nuž, táto aktualizácia Orangu vôbec nevyšla, no používateľov môže tešiť fakt, že už sa dostalo na prvé opravy chýb. Podľa popisu poslednej verzie 5.0.2 v Obchode Play z dňa 16. januára mali byť v aplikácii opravené spomínané problémy s načítaním faktúr, prebytočné kroky v niektorých sekciách pre podporu a rad prišiel aj na úpravy textu.

Môj Orange čakajú veľké opravy a nové vylepšenia

Zásadné nedostatky a negatívne komentáre si tak všimol aj Orange, ktorý pripravuje aj ďalšie úpravy aplikácie. Tých sa dočkáme v priebehu tohto roka a okrem opráv chýb prinesú aj zmeny dizajnu, čím by sa malo stať používateľské prostredie prívetivejšie. O pripravovaných zmenách nás Orange informoval aj v oficiálnom vyjadrení.

„Vyriešili sme problém s prihlasovaním, zobrazovaním faktúr a ďalšie menšie nedostatky. Najbližšie sa chystáme na úpravu zobrazovania spotreby, pribudne tiež koniec fakturačného obdobia.

V tomto roku budeme postupne vydávať ďalšie verzie aplikácie s novými alebo upravenými funkcionalitami v podobe push notifikácií, widgetu, kampaňového manažmentu a zmeny sa dotknú aj samotného dizajnu.“ – vyjadrenie spoločnosti Orange pre FonTech.sk.

Takéto výrazné zmeny však istý čas potrvajú a používateľom nateraz neostáva nič iné, iba čakať na nasledujúce aktualizácie aplikácie. O tom, že sa Môj Orange medzi ľuďmi príliš neujal, svedčí aj hodnotenie vo virtuálnych obchodoch. Kým v Obchode Play má aplikácia 2,8 z 5 hviezdičiek, tak v App Store dostala len 1,5 z 5 hviezdičiek. Ostáva teda len dúfať, že budúce vylepšenia a pripravované zmeny budú mať pozitívny dopad na fungovanie aplikácie a jej funkcií.