Predplatné PREMIUM na mesiac ZDARMA.

Poštové služby na Slovensku prechádzajú obdobím digitalizácie, ktoré zákazníkom prináša pohodlnejšie vybavovanie služieb. Po niekoľkých novinkách z minulého roka sa pošta chystá na ďalšie vylepšenia, pri ktorých nezabúda ani na smartfóny. Slovenská pošta informovala o pripravovanej mobilnej aplikácii pre smartfóny, ktorá je už vo fáze finálneho testovania a môže byť spustená čoskoro. Téme sa venoval pred pár mesiacmi aj portál Živé.sk, ktorý ako prvý upozornil na aplikáciu, že je v príprave.

Stratégia „Pošta 2020“ Slovenskej pošty je zameraná na zlepšenie a zefektívnenie procesov pri využívaní služieb zákazníkmi, ktorí už môžu využívať niekoľko noviniek. Ešte v minulom roku spustila pošta centrálne doručovanie úradných zásielok, platby faktúr pomocou QR kódov alebo aj sieť BalíkoBOXov pre vyzdvihnutie zásielky či platby kartou na vyše 1 500 pobočkách.

Slovenská pošta finišuje s vývojom mobilnej aplikácie

Ďalším krokom pri modernizácii Slovenskej pošty je sprístupnenie mobilnej aplikácie pre smartfóny, ktorá bude nápomocná vo viacerých oblastiach využívania poštových služieb. Prvé informácie o príchode aplikácie prišli ešte v závere minulého roka, avšak odvtedy sa jej vývoj posunul dopredu a čoskoro bude dostupná aj pre samotných používateľov smartfónov so systémom Android a iOS.

Nenechaj si ujsť
Pošta zvyšuje ceny univerzálnych služieb. Od 1. júla si za ne výraznejšie priplatíme

„Mobilná aplikácia Slovenskej pošty rozšíri portfólio moderných elektronických poštových služieb. Aplikácia bude zákazníkovi slúži najmä ako pomôcka na sledovanie stavu zásielok od ich podania až po doručenie. Poskytne možnosť presmerovať si doručenie zásielky na iné miesto v procese doručovania, napríklad z pobočky do balíkoBOXu.

Okrem toho umožní používateľovi zistiť počet ľudí čakajúcich v rade na konkrétnu službu a umožní zákazníkovi vybrať si elektronický lístok vo vyvolávacom systéme. Mobilná aplikácia bude dostupná pre operačné systémy Android a iOS. Aplikácia je vo fáze finálneho testovania a dolaďovania,“ informovala FonTech.sk hovorkyňa Slovenskej pošty, Eva Rovenská.

Zatiaľ nie je dátum spustenia aplikácie oficiálne známy, no vzhľadom na finálne kroky a dolaďovanie aplikácie môžeme predpokladať, že bude pre smartfóny dostupná v najbližších mesiacoch, prípadne možno aj týždňoch.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú