Facebook zásadným spôsobom mení aplikáciu Messenger a ešte väčšmi ju vzhľadovo a funkciami približuje Instagramu. Spájanie četovacej časti Instagramu s Messengerom tak napreduje rýchlym tempom, upozornil Engadget.

Ako informoval portál The Verge, Facebook chce zmeniť spôsob, akým ľudia doteraz chápali pojem četovanie. Nové logo Messengera je tak podľa viceprezidenta aplikácie, Stana Chudnovskeho, začiatkom takejto zmeny. Nové sfarbenie loga sa teda viac podobá na to z Instagramu, čím sa nový Messenger snaží byť zábavnejší a dynamickejší.

Základná ružová farba, postupne sa pretavujúca do modrej je aplikovaná naprieč všetkými ovládacími prvkami aplikácie. Dizajnové zmeny sme spozorovali aj na redakčných zariadeniach a je teda zrejmé, že novinky sú distribuované aj pre slovenských používateľov. Súčasťou tejto aktualizácie je aj prepojenie četov Messengera a Instagramu, o ktorom sme písali už dávnejšie.

Nový farebný prechod je použitý aj pri bublinách zobrazujúcich prichádzajúce správy. V rámci prispôsobenia četov medzi používateľmi pribudli do aplikácie nové témy a rovnako aj selfie samolepky. Do aplikácie rovnako pribudli nové možnosti reakcie, kedy si základný palec budeš môcť nahradiť oveľa väčším počtom emotikonov.

Kľúčovou vlastnosťou prepojenia četov Messenger (Facebook) a Direct Message (Instagram) je možnosť spojiť sa s priateľmi, respektíve sledovateľmi z jednej či druhej aplikácie bez ohľadu na to, či ich máš na danej platforme v priateľoch, alebo nie.

V praxi to teda znamená, že cez Instagram budeš môcť četovať aj s ľuďmi, ktorých máš pridaných iba v Messengeri. Rovnaké pravidlo platí aj naopak. Okrem toho je po aktualizácií možné aj vyhľadávať profily na jednej alebo druhej platforme v prostredí ktorejkoľvek z týchto dvoch aplikácií.

Celkovo sa tak správy na Instagrame začínajú ešte viac podobať na tie v Messengeri. Predsa len, Direct Message získalo množstvo funkcií, ktoré používatelia poznali už z hlavnej četovacej aplikácie Facebooku, teda z Messengeru.

Pošli nám TIP na článok



Aplikácie