21. storočie je vekom, kedy technologické vychytávky zažívajú najväčší boom. Najnovšie trendy však nevidíme len v smartfónoch či počítačoch, ale aj v obchodných domoch. Dôkazom je Kaufland, ktorý ukazuje ďalší dôkaz o tom, že ide o flexibilný, moderný a dynamicky rozvíjajúci sa obchodný reťazec.

Kaufland najnovšie inovuje svoje predajne a takým spôsobom, že postupne do svojich predajní zavádza digitálne obrazovky, ktoré slúžia na prezentovanie aktuálnych akciových ponúk a kampaní spoločnosti. Prvou testovacou predajňou sa stala tá v Bratislave, konkrétne v Novom meste a postupne sa bude rozširovať do ďalších.

Po vzore nákupných stredísk a letísk

S podobnými obrazovkami si sa pritom mohol už stretnúť napríklad vo veľkých nákupných centrách, na letisku, staniciach či hoteloch, no v prípade maloobchodu ide o unikát. Vďaka týmto obrazovkám bude môcť predajňa rýchlo reagovať na aktuálne ponuke a komunikovať so zákazníkmi. V reálnom čase tak dokážu upriamiť ich pozornosť na aktuálne akcie či projekty spoločnosti, a to bez časovo náročného preliepania.

Po samoobslužných pokladniach a elektronických cenovkách je to ďalšia významná zmena, ktorú reťazec pre zákazníkov ponúka. Okrem toho môžu zákazníci využívať aj ich mobilnú aplikáciu, ktorá prináša recepty, aktuálnu ponuku či možnosť vytvoriť si nákupný zoznam.

Cieľom je priniesť čo najmenej problémový nákup v príjemnom a modernom prostredí. Obrazovky budú umiestnené ako vo vonkajších priestoroch predajne, tak aj pri vybraných pultoch a oddeleniach.

Pošli nám TIP na článok



Zo Slovenska