Spotrebiteľská divízia Huawei Consumer Business Group (BG) oznámila finančné výsledky za rok 2014. Celkové tržby medziročne vzrástli o 30 % na 12,2 miliárd USD a po prvýkrát prekročili 10 miliárd dolárov. Dodávky v roku 2014 vzrástli o 7,8 % na celkových 138 miliónov zariadení, z toho 75 miliónov smartfónov, čo znamená medziročný nárast o 45 %.
Úspech zamerania sa na výrobky strednej a vyššej triedy
Jedným z najvýraznejších úspechov za rok 2014 je podiel smartfónov strednej a vyššej triedy na celkových dodávkach, ktoré vzrástli na 18 %. Modelu Huawei P7, jedného z našich prémiových hlavných produktov, sa za necelých šesť mesiacov po májovom uvedení v Paríži celosvetovo predali štyri milióny kusov. Huawei Mate7 zaznamenal veľmi kladné prijatie medzi zákazníkmi z radov manažérov, a to na všetkých trhoch a iba tri mesiace od svojho uvedenia na trh minulý rok v septembri sa ho predali viac ako dva milióny kusov.
Celosvetový nárast povedomia o značke
Rastúcu popularitu našich smartfónov strednej a vyššej triedy medzi spotrebiteľmi podporili internetové marketingové aktivity. Tie umožnili rozšírenie povedomia o značke Huawei po celom svete.
Dvojitá stratégia značiek Huawei a Honor vytvára synergiu
Dobré výsledky v roku 2014 dosiahla taktiež značka Honor, ktorú Huawei predstavil minulý rok. Dodávky zariadení Honor dosiahli 20 miliónov kusov, ž čoho výrobkov radu Honor 3C to bolo viac ako osem miliónov kusov, radu Honor 3X cez štyri milióny kusov a radu Honor 6 cez tri milióny kusov. Ku koncu roku bola značka Honor prítomná vo viac ako 60 štátoch a regiónoch celého sveta.
Huawei Consumer BG sa na prémiové prístroje strednej a vyššej triedy zameriava od roku 2012. Od modelu Huawei P1 až po P7 v rade P, od Huawei Mate po Mate7 v rade Mate, od Honor 6 po Honor 6 Plus, všetky hlavné modely spoločnosti Huawei Consumer BG sa snažia o vyniknutie pomocou výnimočných zážitkov pre užívateľa, ktoré sú možné vďaka základným schopnostiam značky Huawei. Rad P prináša celkom nový dizajn smartfónu a vynikajúce fotoaparáty. Rad Mate vyniká veľkým displejom a extrémne dlhou výdržou batérie. Výrobky značky Honor poskytujú spotrebiteľom výnimočné pripojenie, kvalitu a vysokú živnosť batérie.
Pan Shao Yang, viceprezident pre marketing divízie Huawei Consumer BG, uviedol: „Dvojitá stratégia značiek Huawei a Honor sa ukázala ako vysoko úspešná. Vytvorila synergie, ktoré viedli k zvýšeniu povedomia o značke a trhové podielu skupiny Huawei Consumer BG ako celku. Značka Huawei upevnila svoje postavenie na trhu smartfónov strednej a vyššej triedy, zatiaľ čo Honor sa uviedla ako výrazná a obľúbená značka medzi digitálnymi nadšencami.“
Vlastníte nejaký smartfón od Huawei? Ste s ním spokojný?
Zdroj: TS Huawei
Čítajte viac z kategórie: Novinky
Ďakujeme, že čítaš Fontech. V prípade, že máš postreh alebo si našiel v článku chybu, napíš nám na redakcia@fontech.sk.
Teraz čítajú
3D tlač prekonala všetky limity. Katar vytvoril najväčšiu budovu na svete postavenú revolučnou metódou
Začína sa hon na AI. Európska únia pripravila nástroj, ktorý všetko mení
Takéto využitie robotiky v armáde si ešte nevidel. Neútočí, ale aj tak chráni miliardové stroje
Slovensko zlyhalo v elektromobilite na celej čiare. Štát dostal tvrdý výprask od vlastného úradu
Jason Momoa rúbe nepriateľov vo vysnívanom seriáli. Historická novinka dorazí čoskoro
NAJČÍTANEJŠIE ZO STARTITUP
Slováci si polepšia: Budú mať vyššie výplaty, aj keď im zamestnávateľ nepridá
Umelá inteligencia mi ušetrila 780 eur mesačne. Nie je to hype, zjednodušilo mi to život
4 kúpaliská a vodné plochy, kde sa radšej nekúp. V obľúbenej lokalite bol potvrdený výskyt parazitov (ZOZNAM)
„Sme pripravení predať milión áut ročne.“ Tím startupistov ide zmeniť jeden z najkonzervatívnejších trhov v Európe
Firmy sa chystajú na nástup generácie Alfa: „Manažér už nebude autorita, ale game master“
- 24 hod
- 48 hod
- 7 dní
-
- Televízory Slovákov úmyselne zhoršujú kvalitu obrazu. Je to špinavý marketing, takto ho opravíš
- Benzín a nafta definitívne skončili. Čerpacie stanice ich nahradia „novými“ palivami, vieme kedy
- Záhadný kameň v Egypte nechal vedcov v nemom úžase. Odhalil tajomstvo ukryté 5000 rokov
- Sci-fi „kladivo“ je realitou. Nová zbraň Západu desí nepriateľov, nemajú proti nej šancu
- Tisíce slovenských domácností si priplatia stovky eur za kúrenie. Nový zákon EÚ ťa nepoteší (PREHĽAD)
-
- Televízory Slovákov úmyselne zhoršujú kvalitu obrazu. Je to špinavý marketing, takto ho opravíš
- Benzín a nafta definitívne skončili. Čerpacie stanice ich nahradia „novými“ palivami, vieme kedy
- V spoľahlivosti nemajú konkurenciu. Týchto 5+1 automobiliek má najlepšie motory (PREHĽAD)
- Záhadný kameň v Egypte nechal vedcov v nemom úžase. Odhalil tajomstvo ukryté 5000 rokov
- Brusel chce zarezať telekomunikačných operátorov. Proti novému zákonu sú všetky štáty EÚ
-
- Rusi ani netušili, čo im zlikvidovalo najdrahší systém. Ukrajina použila zbraň, akú svet ešte nevidel
- V spoľahlivosti nemajú konkurenciu. Týchto 5+1 automobiliek má najlepšie motory (PREHĽAD)
- V Európe sa vylodili tisícky čínskych elektromobilov. Doviezla ich obrovská loď so šokujúcim pohonom a výkonom
- Televízory Slovákov úmyselne zhoršujú kvalitu obrazu. Je to špinavý marketing, takto ho opravíš
- Slovensko čaká najväčšia dopravná novela za roky. Nový zákon udrie na cestných pirátov aj e-kolobežky (PREHĽAD)
Trump mení stratégiu: Zbrane pre Ukrajinu pôjdu cez NATO, voči Rusku chystá zásadné vyhlásenie
Takto sa zneužíva home office. Odborári odhalili praktiky, ktoré sa ťa môžu týkať
Očkovanie neodmietali nevzdelaní. Nová štúdia odhalila iný faktor
Tržby TSMC prekonali očakávania. Čipy pre AI lámu rekordy
Slovensko má najdrahšie palivá v regióne. Analytici majú vysvetlenie
NAJČÍTANEJŠIE ZO STARTITUP