Huawei minulý rok predal až 75 miliónov smartfónov
Spotrebiteľská divízia Huawei Consumer Business Group (BG) oznámila finančné výsledky za rok 2014. Celkové tržby medziročne vzrástli o 30 % na 12,2 miliárd USD a po prvýkrát prekročili 10 miliárd dolárov. Dodávky v roku 2014 vzrástli o 7,8 % na celkových 138 miliónov zariadení, z toho 75 miliónov smartfónov, čo znamená medziročný nárast o 45 %.
Úspech zamerania sa na výrobky strednej a vyššej triedy
Jedným z najvýraznejších úspechov za rok 2014 je podiel smartfónov strednej a vyššej triedy na celkových dodávkach, ktoré vzrástli na 18 %. Modelu Huawei P7, jedného z našich prémiových hlavných produktov, sa za necelých šesť mesiacov po májovom uvedení v Paríži celosvetovo predali štyri milióny kusov. Huawei Mate7 zaznamenal veľmi kladné prijatie medzi zákazníkmi z radov manažérov, a to na všetkých trhoch a iba tri mesiace od svojho uvedenia na trh minulý rok v septembri sa ho predali viac ako dva milióny kusov.
Celosvetový nárast povedomia o značke
Rastúcu popularitu našich smartfónov strednej a vyššej triedy medzi spotrebiteľmi podporili internetové marketingové aktivity. Tie umožnili rozšírenie povedomia o značke Huawei po celom svete.
Dvojitá stratégia značiek Huawei a Honor vytvára synergiu
Dobré výsledky v roku 2014 dosiahla taktiež značka Honor, ktorú Huawei predstavil minulý rok. Dodávky zariadení Honor dosiahli 20 miliónov kusov, ž čoho výrobkov radu Honor 3C to bolo viac ako osem miliónov kusov, radu Honor 3X cez štyri milióny kusov a radu Honor 6 cez tri milióny kusov. Ku koncu roku bola značka Honor prítomná vo viac ako 60 štátoch a regiónoch celého sveta.
Huawei Consumer BG sa na prémiové prístroje strednej a vyššej triedy zameriava od roku 2012. Od modelu Huawei P1 až po P7 v rade P, od Huawei Mate po Mate7 v rade Mate, od Honor 6 po Honor 6 Plus, všetky hlavné modely spoločnosti Huawei Consumer BG sa snažia o vyniknutie pomocou výnimočných zážitkov pre užívateľa, ktoré sú možné vďaka základným schopnostiam značky Huawei. Rad P prináša celkom nový dizajn smartfónu a vynikajúce fotoaparáty. Rad Mate vyniká veľkým displejom a extrémne dlhou výdržou batérie. Výrobky značky Honor poskytujú spotrebiteľom výnimočné pripojenie, kvalitu a vysokú živnosť batérie.
Pan Shao Yang, viceprezident pre marketing divízie Huawei Consumer BG, uviedol: „Dvojitá stratégia značiek Huawei a Honor sa ukázala ako vysoko úspešná. Vytvorila synergie, ktoré viedli k zvýšeniu povedomia o značke a trhové podielu skupiny Huawei Consumer BG ako celku. Značka Huawei upevnila svoje postavenie na trhu smartfónov strednej a vyššej triedy, zatiaľ čo Honor sa uviedla ako výrazná a obľúbená značka medzi digitálnymi nadšencami.“
Vlastníte nejaký smartfón od Huawei? Ste s ním spokojný?
Zdroj: TS Huawei