Huawei minulý rok predal až 75 miliónov smartfónov

Teraz čítate
Huawei minulý rok predal až 75 miliónov smartfónov

Spotrebiteľská divízia Huawei Consumer Business Group (BG) oznámila finančné výsledky za rok 2014. Celkové tržby medziročne vzrástli o 30 % na 12,2 miliárd USD a po prvýkrát prekročili 10 miliárd dolárov. Dodávky v roku 2014 vzrástli o 7,8 % na celkových 138 miliónov zariadení, z toho 75 miliónov smartfónov, čo znamená medziročný nárast o 45 %.

Úspech zamerania sa na výrobky strednej a vyššej triedy

huawei_ascend_mate7_2

Jedným z najvýraznejších úspechov za rok 2014 je podiel smartfónov strednej a vyššej triedy na celkových dodávkach, ktoré vzrástli na 18 %. Modelu Huawei P7, jedného z našich prémiových hlavných produktov, sa za necelých šesť mesiacov po májovom uvedení v Paríži celosvetovo predali štyri milióny kusov. Huawei Mate7 zaznamenal veľmi kladné prijatie medzi zákazníkmi z radov manažérov, a to na všetkých trhoch a iba tri mesiace od svojho uvedenia na trh minulý rok v septembri sa ho predali viac ako dva milióny kusov.

HUAWEI Ascend Mate M7 môžete kúpiť v e-shopoch za cenu od (Zdroj: Heureka.sk)
Porovnať ceny >>

Celosvetový nárast povedomia o značke

Rastúcu popularitu našich smartfónov strednej a vyššej triedy medzi spotrebiteľmi podporili internetové marketingové aktivity. Tie umožnili rozšírenie povedomia o značke Huawei po celom svete.

Dvojitá stratégia značiek Huawei a Honor vytvára synergiu

Honor6

Dobré výsledky v roku 2014 dosiahla taktiež značka Honor, ktorú Huawei predstavil minulý rok. Dodávky zariadení Honor dosiahli 20 miliónov kusov, ž čoho výrobkov radu Honor 3C to bolo viac ako osem miliónov kusov, radu Honor 3X cez štyri milióny kusov a radu Honor 6 cez tri milióny kusov. Ku koncu roku bola značka Honor prítomná vo viac ako 60 štátoch a regiónoch celého sveta.

Huawei Honor 3C môžete kúpiť v e-shopoch za cenu od (Zdroj: Heureka.sk)
Porovnať ceny >>

Huawei Consumer BG sa na prémiové prístroje strednej a vyššej triedy zameriava od roku 2012. Od modelu Huawei P1 až po P7 v rade P, od Huawei Mate po Mate7 v rade Mate, od Honor 6 po Honor 6 Plus, všetky hlavné modely spoločnosti Huawei Consumer BG sa snažia o vyniknutie pomocou výnimočných zážitkov pre užívateľa, ktoré sú možné vďaka základným schopnostiam značky Huawei. Rad P prináša celkom nový dizajn smartfónu a vynikajúce fotoaparáty. Rad Mate vyniká veľkým displejom a extrémne dlhou výdržou batérie. Výrobky značky Honor poskytujú spotrebiteľom výnimočné pripojenie, kvalitu a vysokú živnosť batérie.

Honor 6 môžete kúpiť v e-shopoch za cenu od (Zdroj: Heureka.sk)
Porovnať ceny >>

Pan Shao Yang, viceprezident pre marketing divízie Huawei Consumer BG, uviedol: „Dvojitá stratégia značiek Huawei a Honor sa ukázala ako vysoko úspešná. Vytvorila synergie, ktoré viedli k zvýšeniu povedomia o značke a trhové podielu skupiny Huawei Consumer BG ako celku. Značka Huawei upevnila svoje postavenie na trhu smartfónov strednej a vyššej triedy, zatiaľ čo Honor sa uviedla ako výrazná a obľúbená značka medzi digitálnymi nadšencami.“

Vlastníte nejaký smartfón od Huawei? Ste s ním spokojný?

Zdroj: TS Huawei

Aká je tvoja reakcia?
Milujem to
0%
Páči sa mi to
0%
Chcem to
0%
Mám to
0%
Nepáči sa mi to
0%
Neznášam to
0%
O autorovi
Kristián Hrušovský
Zakladateľ a šéfredaktor jedinečného portálu FonTech.sk, milovník IT a smartfónov. O smartfóny sa zaujímam viac ako 4 roky, pričom k srdcu mi najviac prirástli Android smartfóny ale aj ostatné zariadenia z Číny. Kontaktovať ma môžete na kristian@fontech.sk