Google vylepšil vyhľadávanie obrázkov novým prvkom, ktorý uľahčí porovnávanie produktov. Ide o nový bočný panel vo vyhľadávači, píše The Next Web.

Sleduj Fontech aj na sociálnych sieťach!

FacebookInstagramYouTube

Pri vyhľadávaní obrázkov na Google sa často objavia stovky výsledkov, ktoré sa nedajú príliš dobre porovnávať priamo na obrazovke. Odteraz sa ti však pri kliknutí na hľadaný obrázok otvorí bočný panel, ktorý je umiestený vedľa výsledkov vyhľadávania.

Vybratý obrázok sa tam bude zobrazovať aj v prípade, keď sa po stránke posúvaš, čo umožní jeho porovnávanie s inými verziami. V prípade, že omylom klikneš na iný obrázok, stlačením tlačidla „späť“ sa na bočný panel vráti ten, ktorý si prezeral ako posledný.

Ukazuje aj podrobnosti produktu

Aktualizácia obsahuje aj niekoľko ďalších vylepšení pre vyhľadávanie produktov, ktoré by mohli pri výbere pomôcť. Po kliknutí na obrázok sa pod ním zobrazia napríklad podrobnosti, ako jeho značka, cena, dostupnosť v e-shopoch či recenzie, píše Engadget.

Vylepšenie tiež pomôže e-shopom prilákať viac potenciálnych zákazníkov pri hľadaní informácií o produkte. „Pridali sme tiež titulky k súvisiacim obrázkom, ktoré sa zobrazia pod tým, ktorý ste si vybrali, aby ste vedeli, čo otvárate, ešte pred tým, ako si na ne kliknete,“ uvádza spoločnosť.

Zákazníci nakupujúci cez internet majú často problémy pri rozhodovaní, ktoré by mohlo vylepšenie vyhľadávača aspoň čiastočne vyriešiť. Či už na Google hľadáš konkrétny produkt alebo iba jednoduchý obrázok, vyhľadávací gigant ti to touto aktualizáciou rozhodne uľahčil.