Facebook ťa svojou nepríjemnou novinkou pravdepodobne opäť nahnevá. Potenciál videí začína naplno využívať, a to ich speňažením formou reklám. 

Facebook začína inzerentom ponúkať nový spôsob reklamy, ktorí im pomôže zvýšiť príjmy, no používatelia sa rozhodne nepotešia. Najhoršie na tom je, že reklamy nebudú vložené pred začiatok videa (ako tomu je na YouTube), ale priamo do stredu videa (ako to robia komerčné televízie). Reklamy budú dlhé 20 sekúnd, nemôžu sa ukázať skôr ako v 20. sekunde videa a musí byť medzi nimi medzera najmenej dve minúty. Zmena sa dotkne aj živých vysielaní. Pokiaľ má vydavateľ aspoň 2000 sledovateľov a jeho nedávne vysielanie sledovalo minimálne 300 ľudí, reklamu môže vkladať do budúcich živých videí.

facebook
zdroj fotografie: ShopTab 

Podmienkou je vysielať aspoň štyri minúty a mať najmenej 300 sledujúcich. Aby toho nebolo málo, tento spôsob reklamy nie je dobrý ani po stránke výnosov. Vydavateľovi totiž ide iba 55 % a zvyšok si zhrabne Facebook. Pre porovnanie, z reklám okamžitých článkov ide vydavateľom od 70 % do 100 % zárobkov. Aký máš názor na neustále rozširovanie inzercie ty? Nás rozhodne táto novinka nepotešila a sme názoru, že gigant chce čoraz viacej znepríjemniť používania, a to veľmi ráznym spôspobom.

Nenechaj si ujsť
Messenger prichádza s užitočnou novinkou! S kamošmi si vyrovnáš účty oveľa jednoduchšie

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú