Elektrický nástupca Golfu dostal ceny a sú poriadne vysoké. Volkswagen ID.3 ani zďaleka nebude pre masy
Elektrický hatchback Volkswagen ID.3, ktorý by mohol prevziať štafetu po populárnom Golfe, to bude mať na trhu zrejme ťažké. Ako naznačujú oficiálne nemecké cenovky, ktoré Volkswagen iba dnes odhalil, ID.3 zrejme nebude elektromobil pre masy, informuje Electrive.
Konfigurátor pre elektrický ID.3 už bol oficiálne spustený na nemeckom trhu a ostatné európske krajiny by tak mali čoskoro nasledovať. Aj napriek prvotným problémom s uvedením na trh to zdá sa Volkswagen konečne dotiahol do úspešného konca.

Koniec koncov, ani pri oficiálnom vydaní elektromobilu Volkswagen ID.3 zákazníci okamžite nedostanú „dokonalé“ auto so všetkými sľúbenými vlastnosťami. Tí, ktorí si už predobjednali limitovanú „1st“ edíciu, konečne môžu záväzne potvrdiť svoje objednávky.
Ak však budú chcieť mať svoje vozidlo doma čo najskôr (najskôr niekedy začiatkom septembra), musia oželieť niekoľko funkcií, ktoré im do vozidla pridajú až neskôr.
Jedná sa o funkcie Distance Feature, App Connect a prvým dodaným modelom bude taktiež chýbať parkovací asistent. Tieto vychytávky budú majiteľom doinštalované neskôr v autorizovaných servisoch Volkswagen. Majitelia, ktorí si auto predobjednali však môžu zvoliť neskorší dátum dodania, kedy už bude ich ID.3 disponovať všetkými funkciami.

Výhody predobjednávky „1st“ edície spočívajú v tom, že majitelia si dokáži vybrať zo 4 farebných prevedení bez extra poplatku. Všetky verzie výbavy, teda ID.3 Pro, ID.3 Pro Plus a ID.3 Pro Max, budú vo 1st edícii disponovať 58 kWh batériou, ktorá zabezpečí dojazd 420 km podľa WLTP a elektromotorom s výkonom 150 kW motorom, ktorý je umiestnený vzadu.
No a ako sú na tom spomínané cenovky? Základná verzia ID.3 „First Edition“ štartuje v Nemecku na sume 39 995 €. ID.3 vo vyššej Plus výbave bude stáť 45 995 € a najvyššia výbava s označením Max vyjde budúceho majiteľa na 49 995 €.
Samozrejme, úplne finálna cena na Slovensku sa bude odvíjať aj od dotácií, ktoré bude možné na toto auto získať. Od odhadovaných cenoviek, o ktorých sme ťa informovali ešte koncom minulého roka, sa teda oficiálna cena príliš nelíši. Všetky modely sú tak lacnejšie iba o 5 €.
Čítajte viac z kategórie: Elektromobilita
Ďakujeme, že čítaš Fontech. V prípade, že máš postreh alebo si našiel v článku chybu, napíš nám na redakcia@fontech.sk.
Teraz čítajú

Musia okamžite konať. Známu automobilku čaká kvôli elektromobilom strata až 19,5 miliárd dolárov

Konzervatívci dali zbohom nafte. Susedia Slovenska už kupujú viac elektromobilov

ROZHODNUTÉ: Európska únia povolí. Zákaz spaľovákov sa odkladá, ide o pyrrhovo víťazstvo

Energetický prevrat je na dosah: Európsky štát našiel masívne ložisko, je v ňom 43 miliónov ton vzácnej suroviny

Volkswagen po 88 rokoch robí bolestivý krok. Symbol EV končí, automobilka priznala realitu
NAJČÍTANEJŠIE ZO STARTITUP

Putin pritvrdil: Európskych lídrov označil za prasatá a pohrozil dobytím území silou
PREMIUMLegendárny slovenský výrobca vianočných gulí prišiel o 50 % zamestnancov. V globálnej kríze bojuje o prežitie

Rodičovský dôchodok sa od základu zmení. Polovica seniorov nedostane vôbec nič

Vládny špeciál premiéra Fica zostal po nehode v Bruseli uzemnený. Čaká na posúdenie výrobcom

NOVÝ PRIESKUM: Smer sa stabilizoval, Hlas ďalej klesá. Voľby by vyhrala táto strana
- 24 hod
- 48 hod
- 7 dní
-
- Energetický prevrat je na dosah: Európsky štát našiel masívne ložisko, je v ňom 43 miliónov ton vzácnej suroviny
- Volkswagen po 88 rokoch robí bolestivý krok. Symbol EV končí, automobilka priznala realitu
- Prevezie 2 000 ľudí bez jedinej kvapky paliva. Najväčšia loď sveta s týmto pohonom prešla skúškou
- Diesel je mŕtvy. Scania vyvinula prvý 60-tonový kolos 8×4 s ultimátnym pohonom
- Milovaný pohon Slovákov končí. EÚ chystá devastačné zmeny, ktoré ho pochovajú
-
- Energetický prevrat je na dosah: Európsky štát našiel masívne ložisko, je v ňom 43 miliónov ton vzácnej suroviny
- Volkswagen po 88 rokoch robí bolestivý krok. Symbol EV končí, automobilka priznala realitu
- Prevezie 2 000 ľudí bez jedinej kvapky paliva. Najväčšia loď sveta s týmto pohonom prešla skúškou
- Diesel je mŕtvy. Scania vyvinula prvý 60-tonový kolos 8×4 s ultimátnym pohonom
- Milovaný pohon Slovákov končí. EÚ chystá devastačné zmeny, ktoré ho pochovajú
-
- Energetický prevrat je na dosah: Európsky štát našiel masívne ložisko, je v ňom 43 miliónov ton vzácnej suroviny
- Diesel je mŕtvy. Scania vyvinula prvý 60-tonový kolos 8×4 s ultimátnym pohonom
- Prevezie 2 000 ľudí bez jedinej kvapky paliva. Najväčšia loď sveta s týmto pohonom prešla skúškou
- Volkswagen po 88 rokoch robí bolestivý krok. Symbol EV končí, automobilka priznala realitu
- Obrovská zmena pri jazdenkách. Lacné autá padajú, Slováci si zamilovali niečo lepšie (PREHĽAD)
Čína varuje svojho „úhlavného nepriateľa“: Prestaňte dávať zbrane do tejto krajiny, inak príde odveta
Historický moment na mori: Japonsko spúšťa prvú autonómnu osobnú loď na svete
Prísna regulácia AI narazila. Európska komisia urobila krok, ktorý nikto nečakal
Putin uráža európskych lídrov, Poľsko odpovedá ostrým nasadením Patriotov
Európska únia definitívne uzavrela kapitolu energetickej politiky. Plyn z Ruska dostal stopku
Nabíjačky budú mať priamo na diaľniciach. Nemci investujú miliardu eur do „elektrickej rarity“
Zabezpečia „Východný štít“. Poľsko po 30 rokoch obnoví výrobu zákernej zbrane
NAJČÍTANEJŠIE ZO STARTITUP

Putin pritvrdil: Európskych lídrov označil za prasatá a pohrozil dobytím území silou
PREMIUMLegendárny slovenský výrobca vianočných gulí prišiel o 50 % zamestnancov. V globálnej kríze bojuje o prežitie

Rodičovský dôchodok sa od základu zmení. Polovica seniorov nedostane vôbec nič

Vládny špeciál premiéra Fica zostal po nehode v Bruseli uzemnený. Čaká na posúdenie výrobcom

