Elektrický nástupca Golfu dostal ceny a sú poriadne vysoké. Volkswagen ID.3 ani zďaleka nebude pre masy
Elektrický hatchback Volkswagen ID.3, ktorý by mohol prevziať štafetu po populárnom Golfe, to bude mať na trhu zrejme ťažké. Ako naznačujú oficiálne nemecké cenovky, ktoré Volkswagen iba dnes odhalil, ID.3 zrejme nebude elektromobil pre masy, informuje Electrive.
Konfigurátor pre elektrický ID.3 už bol oficiálne spustený na nemeckom trhu a ostatné európske krajiny by tak mali čoskoro nasledovať. Aj napriek prvotným problémom s uvedením na trh to zdá sa Volkswagen konečne dotiahol do úspešného konca.

Koniec koncov, ani pri oficiálnom vydaní elektromobilu Volkswagen ID.3 zákazníci okamžite nedostanú „dokonalé“ auto so všetkými sľúbenými vlastnosťami. Tí, ktorí si už predobjednali limitovanú „1st“ edíciu, konečne môžu záväzne potvrdiť svoje objednávky.
Ak však budú chcieť mať svoje vozidlo doma čo najskôr (najskôr niekedy začiatkom septembra), musia oželieť niekoľko funkcií, ktoré im do vozidla pridajú až neskôr.
Jedná sa o funkcie Distance Feature, App Connect a prvým dodaným modelom bude taktiež chýbať parkovací asistent. Tieto vychytávky budú majiteľom doinštalované neskôr v autorizovaných servisoch Volkswagen. Majitelia, ktorí si auto predobjednali však môžu zvoliť neskorší dátum dodania, kedy už bude ich ID.3 disponovať všetkými funkciami.

Výhody predobjednávky „1st“ edície spočívajú v tom, že majitelia si dokáži vybrať zo 4 farebných prevedení bez extra poplatku. Všetky verzie výbavy, teda ID.3 Pro, ID.3 Pro Plus a ID.3 Pro Max, budú vo 1st edícii disponovať 58 kWh batériou, ktorá zabezpečí dojazd 420 km podľa WLTP a elektromotorom s výkonom 150 kW motorom, ktorý je umiestnený vzadu.
No a ako sú na tom spomínané cenovky? Základná verzia ID.3 „First Edition“ štartuje v Nemecku na sume 39 995 €. ID.3 vo vyššej Plus výbave bude stáť 45 995 € a najvyššia výbava s označením Max vyjde budúceho majiteľa na 49 995 €.
Samozrejme, úplne finálna cena na Slovensku sa bude odvíjať aj od dotácií, ktoré bude možné na toto auto získať. Od odhadovaných cenoviek, o ktorých sme ťa informovali ešte koncom minulého roka, sa teda oficiálna cena príliš nelíši. Všetky modely sú tak lacnejšie iba o 5 €.
Čítajte viac z kategórie: Elektromobilita
Ďakujeme, že čítaš Fontech. V prípade, že máš postreh alebo si našiel v článku chybu, napíš nám na redakcia@fontech.sk.
Teraz čítajú

Najskôr ich nechápali, dnes ich obdivujú. Toto je TOP 8 áut, ktoré šokovali celý svet

Pošlú ich rovno do šrotu? Kontroverzná regulácia EÚ o autách sa blíži, vyvoláva veľké obavy

Elektromobily preniknú za nepriateľské línie, Nemecko ohlásilo kľúčovú investíciu

Spoľahli sa na Teslu, dočkali sa bankrotu. Holandská firma uverila Muskovi

Za hodinu je schopná dobiť 2 000 km dojazdu. Číňania otestovali extrémnu batériu pre EV
- 24 hod
- 48 hod
- 7 dní
-
- Spoľahli sa na Teslu, dočkali sa bankrotu. Holandská firma uverila Muskovi
- Pošlú ich rovno do šrotu? Kontroverzná regulácia EÚ o autách sa blíži, vyvoláva veľké obavy
- Elektromobily preniknú za nepriateľské línie, Nemecko ohlásilo kľúčovú investíciu
- Najskôr ich nechápali, dnes ich obdivujú. Toto je TOP 8 áut, ktoré šokovali celý svet
- Oplatí sa Slovákovi elektromobil v roku 2025? Pozreli sme sa na náklady a výhody oproti spaľováku
-
- Spoľahli sa na Teslu, dočkali sa bankrotu. Holandská firma uverila Muskovi
- Pošlú ich rovno do šrotu? Kontroverzná regulácia EÚ o autách sa blíži, vyvoláva veľké obavy
- Elektromobily preniknú za nepriateľské línie, Nemecko ohlásilo kľúčovú investíciu
- Najskôr ich nechápali, dnes ich obdivujú. Toto je TOP 8 áut, ktoré šokovali celý svet
- Oplatí sa Slovákovi elektromobil v roku 2025? Pozreli sme sa na náklady a výhody oproti spaľováku
-
- Energetický prevrat je na dosah: Európsky štát našiel masívne ložisko, je v ňom 43 miliónov ton vzácnej suroviny
- Diesel je mŕtvy. Scania vyvinula prvý 60-tonový kolos 8×4 s ultimátnym pohonom
- Prevezie 2 000 ľudí bez jedinej kvapky paliva. Najväčšia loď sveta s týmto pohonom prešla skúškou
- Volkswagen po 88 rokoch robí bolestivý krok. Symbol EV končí, automobilka priznala realitu
- Spoľahli sa na Teslu, dočkali sa bankrotu. Holandská firma uverila Muskovi
