Slovenský Orange sa rozhodol priniesť svojim zákazníkom vylepšenú mobilnú aplikáciu Môj Orange, ktorá po aktualizácií prešla redizajnom prostredia. To, čo si však používatelia neskôr našli vo svojich smartfónoch, si zrejme príliš neobľúbili, no lepšie riešenie čaká hneď „za dverami“. Tím dizajnérov zo Slovenska prerobil aplikáciu Môj Orange a priniesol do nej moderný dizajn, ktorý svojim spracovaním môže predčiť aktuálne prostredie. 

Po aktualizovaní aplikácie Môj Orange sa začali v komentároch App Store a Obchodu Play objavovať negatívne reakcie používateľov, ktorých nový dizajn neoslovil. Aktuálna verzia prišla na svet ešte pred pár mesiacmi, no už krátko po vydaní stihla zožať nemalú kritiku. Ľudia pri používaní vyzdvihli tiež zlú optimalizáciu pre nové iPhony a celé UI prostredie je podľa mnohých nepraktické.

Aktuálny dizajn aplikácie Môj Orange. Zdroj: Môj Orange/Screenshot

Nevydarený dizajn zožal už veľa kritiky

Hoci sa Orange snažil túto aplikáciu vylepšiť, tak v konečnom dôsledku zrejme spravil pravý opak. Odpoveďou na nevydarený dizajn sa stal návrh slovenských dizajnérov z .goodrequest, ktorí sa vyhrali s celým prostredím a prerobili ho úplne od základov.

.goodrequest

Už krátko po zverejnení dizajnového konceptu aplikácie Môj Orange pre iOS sa tento návrh zapáčil mnohým ľuďom. Orange vylepšenia prezentuje ako „jednoduchý a komfortný dizajn aplikácie“, no kvôli vzhľadu a problémom sa aplikácii dostalo v App Store hodnotenie len 1,5/5 hviezdičiek.

Nenechaj si ujsť
Veľký prehľad: Takéto sú najlepšie paušály slovenských operátorov za rôzne ceny

Kritické komentáre stále pribúdajú, no na celú situáciu už reagoval aj samotný operátor, ktorý podotkol, že na vylepšeniach pracuje. Používatelia sa však okrem zlej orientácie v prostredí sťažujú tiež na absenciu základných vecí, problémy so zaplatením faktúry aj napriek registrovanej kreditnej karte a ďalšie nedostatky.

Spätnú väzbu k našej novej aplikácii sme zachytili a postupne si prechádzame pripomienky našich zakaznikov, pričom sa budeme snažiť do vylepšovania aplikácie viac zapojiť aj testerskú komunitu. Na zlepšovaní zákazníckej skúsenosti v prípade Môj Orange pracujeme kontinuálne. Vyriešili sme problém s prihlasovaním, zobrazovaním faktúr a ďalšie menšie nedostatky.

Najbližšie sa chystáme na úpravu zobrazovania spotreby, pribudne tiež koniec fakturačného obdobia. V tomto roku budeme postupne vydávať ďalšie verzie aplikácie s novými alebo upravenými funkcionalitami v podobe push notifikácií, widgetu, kampaňového manažmentu a zmeny sa dotknú aj samotného dizajnu.“ – vyjadril sa Tomáš Palovský, manažér komunikácie spoločnosti Orange.

.goodrequest

Orange tak miesto vylepšenia urobil podľa hodnotení ľudí krok späť. Aj preto sa rozhodli dizajnéri zo Žiliny, že vytvoria originálnejší a jednoduchý koncept, ktorý vyzerá omnoho lepšie ako aktuálny dizajn aplikácie Môj Orange.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú