Aktualizácia 17:18 o vyjadrenie TV Markíza:

„Skupina Markíza sa neustále snaží výrazne zlepšovať svoju ponuku. Investujeme do kvalitnej tvorby a vlastnej produkcie, čo potvrdzuje aj náš rast trhového podielu. V tomto úsilí budeme pokračovať aj naďalej, aby si všetci naši diváci a zákazníci mohli užiť ešte viac zábavy, programov, športového obsahu a ďalších skvelých zážitkov.

Ceny za šírenie našich služieb sú dlhodobo pod európskym trhovým priemerom, pričom už niekoľko rokov priebežne so všetkými operátormi komunikujeme o ich postupnom zvyšovaní. Poplatky za naše služby vychádzajú z ich hodnoty a partnerov upozorňujeme na postupné zvyšovanie cien. Zároveň im poskytujeme možnosť uzatvárať s nami dlhodobé kontrakty a pripraviť pre ich zákazníkov balíčky a služby, ktoré je možné ponúkať na dlhšie obdobie. Vždy sa snažíme o férovú dohodu a všetkým operátorom ponúkame transparentné podmienky.

Momentálne (od júla) nastane len symbolické zdraženie za živé vysielanie, ktoré sme vzájomne dohodli pred rokom (leto 2023). Avizované navýšenie zo strany operátora zároveň automaticky nepredstavuje aj ten istý príjem na strane vysielateľa. Tvorba ceny pre konečného diváka je vecou obchodnej stratégie operátora.“

Pôvodné znenie:

Rovnako ako ostatní slovenskí operátori, aj spoločnosť UPC platí televízii Markíza poplatok za to, že má v ponuke jej stanice. Od 1. júla vysielateľovi platí výrazne vyššiu cenu tak za tzv. lineárne služby, ale aj za to, že si diváci môžu relácie Markízy, Doma či Dajto pozrieť aj z archívu, kedykoľvek až 7 dní spätne. Vysielateľ TV Markíza pred rokom výrazne zvýšil cenu za lineárne služby a teraz o niekoľko desiatok percent zvýšil aj cenu za možnosť sledovať stanice z archívu. Práve toto zvýšenie nás núti zvýšiť cenu za TV služby,“ píše UPC vo vyjadrení pre médiá.

Markíza UPC
Unsplash (úprava redakcie)

Operátor bude svojich zákazníkov o úprave ceny informovať v nadchádzajúcich týždňoch. Hovorca UPC Jaroslav Kolár pre FonTech.sk potvrdil, že o 1€ sa zvýši cena základných balíčkov TV služby (Klasik, Komfort, Komplet).

UPC cenník zvyšuje už druhýkrát v tomto roku. K zdražovaniu UPC pristúpilo ešte vo februári, kedy sa zvyšovanie dotklo približne 22-tisíc predplatiteľov. Tu UPC vyšlo klientom v ústrety a zvyšovanie o 1 až 2,50 € operátor kompenzoval výhodami. Aj v tomto prípade vysielateľ zvyšovanie cien zdôvodnil zvýšením platieb za programový obsah slovenským komerčným TV staniciam.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú