Najvyšší šéf Stellantisu pre FonTech: Elektromobily nebudú lacné ako spaľováky, no chystáme model pod 20 000 €
Automobilovú fabriku skupiny Stellantis (bývala PSA group) pri Trnave v stredu 20. marca návštívil najvyšší šéf Stellantisu Carlos Tavares, ktorý nám prezradil veľa exkluzívnych informácií. Stellantis je skupina, do ktorej patria mnohé automobilky ako Citroën, Peugeot, Fiat, Opel či dokonca aj Maserati – do roku 2015 sem dokonca patrilo aj Ferrari.
Hlavnou témou, ktorú sme s Tavaresom riešili, bola budúcnosť – elektromobilita a horúca novinka z dielne skupiny Citroën e-C3. Spomenul ale aj dôležitosť trnavskej továrne a rolu, ktorú bude v budúcnosti Stellantisu zohrávať, pričom prezradil, čo bude kľúčovým zameraním továrne, a predstavil stratégiu Stallantisu na zlepšenie kvality.
Taktiež vysvetlil, ako chcú znižovať výrobné náklady zvyšovaním efektivity tak, aby sa mohla premietnuť do zvýšenia cenovej atraktivity pre konečného spotrebiteľa. Carlosa Tavaresa sme sa pýtali aj na najnovšie technológie, ktorými chce Stellantis presvedčiť ľudí, aby si kupovali jeho elektromobily. Zároveň nám prezradil ako vníma konkurenciu z Číny a v čom vidí najväčší problém pre automobilky v Európe. Toto je rozhovor, ktorý nesmieš zmeškať.
V rozhovore sa dozvieš:
- Aká budúcnosť čaká trnavskú fabriku
- Kedy podľa Tavaresa „vymiznú“ spaľováky
- Kedy sa začne v Trnave vyrábať Citroën e-C3 a koľko bude stáť
- Či sa dočkáme elektromobilov, ktoré stoja rovnako ako spaľováky
- Čo si myslí šéf Stellantisu o fyzických ovládačoch v kabínach
- Ako vníma Tavares konkurenciu z Číny a čo s ňou plánuje robiť
V tomto článku sa po odomknutí dozvieš
- Či sa pri elektrických vozidlách niekedy dočkáme rovnakej ceny ako pri spaľovacích motoroch
- Ktorí výrobcovia podľa Tavaresa neprežijú zmeny v automobilovom priemysle
- Koľko zarobí šéf Stellantisu
- Či bude musieť automobilka v Trnave začať prepúšťať
Po odomknutí tiež získaš
- Články bez reklám
- Neobmedzený prístup k viac ako 75 000 článkom
Teraz čítajú
Ďalší Muskov bizár: Ak chceš odomknúť plný dojazd Tesly, musíš vysoliť poriadnu sumu
EÚ chystá veľkú zmenu. Tisíce Slovákov prídu o vodičák
Revolúcia odštartovala. Spustili výrobu prelomovej batérie bez lítia
Na nabitie prejde iba 80 km. Česi testujú nový vlak na baterky
Nové radary s AI nahnevali vodičov. Odhalia aj prekvapivý priestupok
- 24 hod
- 48 hod
- 7 dní
-
- Nové radary s AI nahnevali vodičov. Odhalia aj prekvapivý priestupok
- EÚ chystá veľkú zmenu. Tisíce Slovákov prídu o vodičák
- Ďalší Muskov bizár: Ak chceš odomknúť plný dojazd Tesly, musíš vysoliť poriadnu sumu
- Revolúcia odštartovala. Spustili výrobu prelomovej batérie bez lítia
- Veľká sieť čerpacích staníc na Slovensku končí. Toto bude náhrada
-
- Nové radary s AI nahnevali vodičov. Odhalia aj prekvapivý priestupok
- EÚ chystá veľkú zmenu. Tisíce Slovákov prídu o vodičák
- Ďalší Muskov bizár: Ak chceš odomknúť plný dojazd Tesly, musíš vysoliť poriadnu sumu
- Revolúcia odštartovala. Spustili výrobu prelomovej batérie bez lítia
- Veľká sieť čerpacích staníc na Slovensku končí. Toto bude náhrada
-
- EÚ chystá veľkú zmenu. Tisíce Slovákov prídu o vodičák
- Nové radary s AI nahnevali vodičov. Odhalia aj prekvapivý priestupok
- Revolúcia odštartovala. Spustili výrobu prelomovej batérie bez lítia
- Efektivitou preráža strop. Postavili ničiteľa spaľovákov, ktorý rozprášil aj monopost F1
- Slováci už na spaľovák ani nepozrú. Prichádza elektromobil pod 10 000 € s obrovským dojazdom
Prezidentka podpísala zákon o ochrane spotrebiteľa, rieši aj online prostredie
Poľská vláda plánuje dotovať nákupy jazdených elektromobilov
Mimoriadna aktualita: Slovensko zažíva najväčšiu teroristickú hrozbu za posledné dekády
Hackeri zaútočili na databázu s osobnými údajmi britských vojakov
Poľsko vedie s Ruskom kybernetickú studenú vojnu
Copyright© 2024 by Startitup, s. r. o. Všetky práva vyhradené