Aktualizované 19. augusta 2022 – Poznáme riešenie problému, kedy HBO Max prestalo fungovať časti používateľov, ktorí sa vrátili zo zahraničia.

Vybraní predplatitelia po návrate z cudziny na Slovensko nemohli službu opätovne využívať, narazili na chybovú hlášku o jej nedostupnosti.

FonTech

O probléme nás informoval čitateľ, ale stretli sme sa s ním aj v redakcii. Po dvoch týždňoch komunikácie s podporou sa službu opäť podarilo spojazdniť.

Problémom sa ukázalo byť zariadenie Android, odkiaľ bolo potrebné vymazať všetky údaje a zvoliť iný spôsob prihlásenia. Pre riešenie podpora HBO Max odporúča nasledujúce kroky:

  1. vymažte vyrovnávaciu pamäť aplikácie HBO Max na zariadení
  2. odinštalujte aplikáciu HBO Max
  3. vypnite zariadenie na 10 minút
  4. zapnite zariadenie a následne znova nainštalujte aplikáciu HBO Max
  5. po nainštalovaní aplikácie potvrďte obchodné podmienky a namiesto prihlásenia zvoľte možnosť „obnoviť nákup“
  6. systém rozpozná predplatné a následne Vás vyzve k prihláseniu sa do HBO Max účtu
  7. po prihlásení opätovne skúste prehrávanie

Riešenie fungovalo aj u nášho čitateľa, je teda pravdepodobné, že problém odstráni aj v ďalších prípadoch. Ak nedostupnosť služby pretrváva, je potrebné opätovne sa obrátiť na podporu HBO Max.

Pôvodný článok:

Zákazníci HBO Max po návrate zo zahraničia môžu čeliť nepríjemnému problému. Aj napriek aktívnemu predplatnému HBO Max viacerým z nich po príchode na Slovensko služba prestala fungovať.

Ľutujeme, HBO Max vo vašej oblasti ešte nie je k dispozícii

Práve s týmto chybovým hlásením musia bojovať viacerí predplatitelia HBO Max po príchode na Slovensko zo zahraničia. Služba sa pre viacerých z nich stala nedostupnou a predplatiteľov pri používaní nepustí ďalej ako za výber profilu.

Problém začína nenápadne a na prvý pohľad sa pri používaní HBO Max nič nemení. Videotéka umožní prihlásiť sa do účtu, rovnako je používateľovi umožnené zvoliť si profil, na ktorom chce obsah sledovať. Ďalej už ale nasleduje chybová hláška o nedostupnosti služby v danom regióne.

Problém so spustením služby nie je ojedinelý. Registrujeme podnet od čitateľa, rovnako ho riešime aj u nás v redakcii. Sledovanie HBO Max nie je dostupné na žiadnom zo zariadení bez ohľadu na IP adresu. Nepomáha odhlásenie z účtu, zmazanie cookies, ani opakované preinštalovanie aplikácie. Výsledok je zakaždým rovnaký – služba sa po výbere profilu stáva nedostupnou.

Pri riešení sme opakovanie kontaktovali aj zákaznícku podporu. Ani 10 dní od prvej komunikácie však chyba stále nie je odstránená. Podpora HBO v prvom kroku odporúča vypnutie VPN, vymazanie histórie, cache a súborov cookies. Ak problém pretrváva, ďalším krokom je reštartovanie routera, ideálne na 15 minút. Podpora rovnako vyzýva na preinštalovanie aplikácie, žiadne z uvedených riešení ale nepomáha.

HBO: O probléme vieme, pracujeme na riešení

Hlavným dôvodom nemožnosti spustiť HBO Max po príchode zo zahraničia sa zdá byť chyba v samotnej aplikácii, čo v odpovedi potvrdzuje aj podpora HBO Max. Pre HBO zároveň nejde o ojedinelý prípad.

FonTech

Ospravedlňujeme sa Vám za vzniknuté nepríjemnosti. Bohužiaľ počas pobytu v inej krajine, bola systémom nesprávne zmenená lokalizácia Vášho účtu HBO MAX. Evidujeme aktuálne viac takýchto prípadov – záležitosť je už eskalovaná u nášho technického tímu, ktorý aktuálne pracuje na riešení.

Kým HBO nepríde s riešením, najlepšou možnosťou, ako sa problému vyhnúť, sa zdá byť prevencia – nespúšťať HBO Max v krajinách, v ktorých služba oficiálne zatiaľ nie je spustená. Zoznam dostupných krajín je možné overiť na tomto odkaze.

Pokiaľ používateľ cestuje do krajiny, kde HBO Max nie je dostupné, obsah si môže stiahnuť do zariadenia a pozrieť si ho neskôr. Návod, ako na to, spoločne s ďalšími užitočnými radami, prinášame v samostatnom článku.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú