Koncept jedného čísla či fronty hovorov. Aké funkcie prináša cloudový telefónny systém?
Predplatné PREMIUM na mesiac ZDARMA.
Ani s masívnym nástupom internetu do pracovného prostredia sa telefonické hovory zo života firiem nestratili. Telefonát stále patrí medzi najdôležitejšie pracovné nástroje mnohých spoločností. Čoraz viac firiem však siaha po modernejšej, menej nákladnej a funkčne bohatšej alternatíve: cloudovému telefónnemu systému. Telefonické hovory sa uskutočňujú cez internet prostredníctvom notebooku, smartfónu či stolného počítača. Aké funkcie teda prináša cloudový telefónny systém do života používateľa?
Koncept jedného čísla búra geografické hranice
Mobilita zamestnancov – raz v kancelárii, raz home office, inokedy služobná cesta – je dnes bežnou záležitosťou. Aj na to myslí aplikácia cloudového telefónneho systému Cloudya od spoločnosti NFON. Používateľ tak má jedno telefónne číslo, ktoré môže používať až na 9 rôznych zariadeniach: od smartfónu cez notebook až po stolný počítač. Stačí mu prístup na internet a hovor dokáže prijať kdekoľvek.
Samozrejmosťou je tiež presmerovanie hovorov podľa toho, kto a s akou požiadavkou volá. Používateľ aplikácie Cloudya si rovnako môže vytvoriť aj čiernu, resp. bielu listinu – na základe ktorej aplikácia sama rozhodne, kto sa na dané číslo dovolá a kto nie. Čerešničkou na torte je funkcia virtuálneho faxu. Používateľ smie odosielať a prijímať faxy v elektronickej podobe (PDF) cez svoj email. Ten si samozrejme dokáže prepojiť s aplikáciou Cloudya.
Fronta hovorov aj hlasová schránka
Aplikácia cloudového telefónneho systému Cloudya dokáže zaradiť hovor do fronty bez potreby zdvihnutia hovoru či presmerovania. Používateľ tiež môže počítať s nastaviteľným oznámením, ktoré si telefonujúci pri zaradení do fronty vypočuje. K tejto funkcií sa pripája množstvo ďalších podfunkcií, ako automatické rozdelenie hovorov podľa zadaných kritérií, oznam pre volajúceho, na akej pozícii vo fronte sa nachádza či iné oznámenie, napríklad o dĺžke čakania.
Aplikácia Cloudya tiež ponúka funkciu záznamníka: volajúci nahrá svoj odkaz, ktorý si adresát vypočuje prostredníctvom svojho zariadenia alebo si odkaz nechá poslať na mail. Kapacita hlasovej schránky je 100 správ, ktoré sa po naplnení kapacity automaticky budú premazávať – prirodzene, od najstaršej správy. Cloudya tiež umožňuje používať obľúbené funkcie ako CLIP aj CLIR. Teda zobrazenie čísla volajúceho, resp. zamedzenia zobrazenia čísla volajúcemu.
Jednoduché a rýchle pripojenie ku cloudovému telefónnemu systému
Veľkým plusom cloudového telefónneho systému je tiež jeho zavedenie a prepojenie s hardvérom (počítač, smartfón, tablet). Cloudya sa vďaka inštalácii plug-and-play prepojí s požadovanými zariadeniami a zároveň sa automaticky nastaví a v prípade potreby i aktualizuje. Navyše, nie sú potrebné ďalšie investície do nového hardvéru, ako tomu často býva pri štandardných telefónnych systémoch.
Používatelia aplikácie Cloudya majú tiež k dispozícii panel operátora. Prostredníctvom tohto panelu dokáže zamestnanec jednoducho a rýchlo získať už prvotné informácie o volajúcom, v prípade potreby hovor presmerovať, pozastaviť či odmietnuť. Okrem toho Cloudya ponúka i prémiové riešenia, ktoré sú šité na mieru rôznych odvetví či účelov – od riešenia Nhospitality pre HORECA segment až po Nvoice for Microsoft Teams , dnes nazývaný NFON Integration for Microsoft Teams, pre uľahčenie tímovej práce. Samozrejmosťou sú video hovory, zdieľanie vzdialenej obrazovky či vytvorenie virtuálnych konferenčných miestností.
Chcete sa dozvedieť viac o funkciách aplikácia Cloudya? Navštívte stránku nfon.com.
Ďakujeme, že čítaš Fontech. V prípade, že máš postreh alebo si našiel v článku chybu, napíš nám na redakcia@fontech.sk.
Teraz čítajú
Ponáhľaj sa. Posledné 3 dni si môžeš aktivovať PREMIUM na mesiac úplne zadarmo
Študenti môžu ušetriť desiatky eur. Šikovný web ti ukáže „skryté“ lístky na vlak zadarmo
Apple to dokázal. Na iPhone príde zmena, po ktorej už žiadny Android nebude dávať zmysel
Veľký elektropredajca na Slovensku končí. Toto bude jeho náhrada
Táto umelá inteligencia vie, kedy zomrieš. Experti ale varujú, aby sme boli opatrní
- 24 hod
- 48 hod
- 7 dní
-
- Slováci zbytočne platia. Obľúbenú streamovaciu službu môžeš mať zadarmo, tu je návod
- Tisíce počítačov môžeme hodiť do koša. Windows chystá zmenu, po ktorej budú nepoužiteľné
- Tesla oklamala ľudí. Za toto môžu všetci skončiť vo väzení
- Už žiadny Iron Man, Thor či Hulk. Prichádza zvrátená náhrada Avengerov
- Naplnili sa najhoršie obavy. Slávny výrobca elektromobilov sa rúti do ďalšieho bankrotu
-
- Tisíce počítačov môžeme hodiť do koša. Windows chystá zmenu, po ktorej budú nepoužiteľné
- Slováci zbytočne platia. Obľúbenú streamovaciu službu môžeš mať zadarmo, tu je návod
- Už žiadny Iron Man, Thor či Hulk. Prichádza zvrátená náhrada Avengerov
- Budeš sa báť zaspať: Prichádza nálož hororov, aká tu už roky nebola. Tieto sú najlepšie
- Naplnili sa najhoršie obavy. Slávny výrobca elektromobilov sa rúti do ďalšieho bankrotu
-
- Slováci zase naleteli. Slávnu appku okamžite vymaž, kradnú ti cez ňu heslá aj peniaze
- Vedcom padla sánka. V slnečnej sústave našli tajomný objekt
- Telekom predstavil novinku, aká tu ešte nebola. Náramne poteší jednu skupinu Slovákov
- Okamžite si skontroluj účet. Známa aplikácia Slovákom strháva desiatky eur
- Najbrutálnejší slovenský film si čoskoro pozrieš online. V špeciálnej edícii bude len na jednom mieste
Poľský jadrový program napreduje smerom k fáze výstavby elektrární
Elon Musk rozbieha novú firmu. Vyzbieral na ňu milliardy, takto chce zmeniť svet
Macron chce otvoriť diskusiu o európskej obrane vrátane jadrových zbraní
Hodinky pasažiera Titanicu sa vydražili za rekordnú sumu
Macron chce otvoriť diskusiu o európskej obrane vrátane jadrových zbraní
Copyright© 2024 by Startitup, s. r. o. Všetky práva vyhradené