Dcérska sociálna sieť Facebooku zintenzívňuje propagovanie reklám na svojej platforme. Pridáva ich totiž aj do obľúbenej funkcie, ktorou sa inšpirovala u konkurenčného TikToku. Používatelia tak po novom nájdu reklamy aj pri pozeraní videí vo funkcii Reels, kde môžu byť dlhé až 30 sekúnd, informuje Engadget.

Reklamy v Reels spúšťa Instagram pre všetkých používateľov po tom, ako ich nejakú dobu testoval na vybraných trhoch, medzi ktorými bola napríklad India či Nemecko. Pri prezeraní videí v tejto funkcii sa tak budeme stretávať s ďalším množstvom reklám, ktoré budú orientované vertikálne na celú obrazovku smartfónu a používateľ s nimi bude môcť interagovať komentármi, zdieľaním alebo reakciou.

Instagram

Videá z funkcie Reels budú obsahovať reklamy v každom prípade, nielen pri ich prezeraní priamo pod dedikovaným tlačidlom v aplikácii. Reklamy v Reels tak používateľ uvidí, aj keď bude video pozerať z Prieskumníka, Príbehov alebo zo svojej nástenky.

Takýmto spôsobom tak Instagram zaplní reklamami naozaj každý priestor svojej platformy, podobne ako Facebook, pre ktorého je reklama hlavným zdrojom príjmov. Niet sa preto čo diviť, že ju rozširuje všade tam, kde je to možné.

Zdroj: Engadget

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú