Speňažovanie exkluzívneho obsahu nebolo ešte nikdy tak populárne ako v tomto období. V prvom štvrťroku 2021 používatelia previedli na účty populárnych aplikácií rekordné množstvo finančných prostriedkov, píše SearchEngineJournal. Dominantné postavenie si však získal prekvapivo YouTube.

Práve táto platforma sa umiestnila na čele rebríčka. YouTube predbehol dokonca aj populárny TikTok či aplikáciu Tinder, na ktorých používatelia míňali menej. Prekvapivá je však rýchlosť, akou tieto nákupy v aplikáciách rastú. V porovnaní s prvým štvrťrokom 2020 ide totiž až o 40-percentný nárast.

App Annie

Len používatelia smartfónov minuli na aplikácie a hry v 1. štvrťroku 2021 o 9 miliárd dolárov viac ako vlani počas rovnakého obdobia. Popri zvýšení týchto platieb bolo zaznamenané aj výrazné zvýšenie sťahovania aplikácií. Platí to aj pre iPhony, aj pre Androidy.

YouTube v poslednom čase intenzívne propaguje výhody prémiového účtu a taktiež aj finančnú podporu tvorcov. Zároveň sa môže pýšiť tým, že diváci na ňom strávia sledovaním videí až 6-krát viac času ako na ostatných platformách. Priemerný používateľ ešte vlani sledoval videá až 38 hodín mesačne. Jednou z príčin bola nepochybne aj pandemická situácia.

Ďalšie články:

Zdroj: SearchEngineJournal

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú