Zdá sa, že CD Projekt má pred sebou ešte dlhšiu cestu, ako pred vydaním minuloročného Cyberpunk 2077. Odhliadnúc od všetkých neduhov hry, poľské štúdio plánuje na nasledujúce mesiace hneď niekoľké razantné zmeny v manažmente s cieľom predchádzania nedávnych prešľapov.

Tie predstavili v internom prezentačnom videu, ktoré sa sústredí najmä na stanovenie nového prístupu k manažmentu firmy a komunikácie smerom k zákazníkom. Zároveň sme sa dozvedeli o budúcoročných plánoch, kedy spoločnosť plánuje pracovať súčasne na dvoch AAA značkách, pravdepodobne ďalej na Zaklínačovi a Cyberpunku.

Štúdio plánuje na hrách pracovať paralelne a nie striedať ich vývoj, ako tomu bolo teraz. Plánujú zvýšiť kvalitu svojich tímov, zlepšiť atmosféru na pracovisku a dosiahnuť vyššiu mieru nezávislosti.

Nové zmeny vo veľkej miere zasiahnu aj marketingovú komunikáciu. PR materiály budú uverejňované podstatne bližšie k vydaniu titulov, kedy sa štúdio plánuje zamerať na plnohodnotne hrateľné ukážky a demá. Ukážok má byť viac, pričom sa budú sústrediť na viaceré platformy.

CD Projekt sa teda chce vyhnúť obdobnému fiasku ako v prípade Cyberpunk 2077, ktorý sa niekoľko rokov pred vydaním prezentoval v prakticky klamlivých traileroch, kde sme si rozdiely medzi ukážkami a finálnou hrou vypísali v tomto článku. Zároveň bolo pomerne veľkou kauzou rozdávanie hier recenzentom, kedy kópie hry pred vydaním dostali len PC hráči. Konzolisti Cyberpunk dostali až v deň vydania.

Screenshot/YouTube/CD PROJEKT IR

Zmeny nastanú aj v manažmente, kde sa z aktuálneho „Waterfall“ prístupu zvolia agilnejšie metódy. Cieľom toho je priniesť do tímu väčšiu spokojnosť, samostatnosť a pocit zadosťučinenia na projektoch. Zároveň sme sa dozvedeli aj o plánoch na nasledujúce mesiace.

Spočívajú v portovaní Cyberpunku a Zaklínača 3 na novú generáciu konzol, ktoré by sme mohli očakávať v druhej polovici roka. Cyberpunk 2077 dostane hneď niekoľko DLC zadarmo (možno pôjde aj o niektoré z tohto článku) a viaceré technické záplaty. V prípade Zaklínača sa plánuje pokračovať vo vývoji titulu Gwent, respektíve vydanie menšej AR hry pre mobily, The Witcher: Moster Slayer.

V neposlednom rade došlo aj k úplnému odkúpeniu kanadského vývojárskeho štúdia Digital Scapes. S ním CD Projekt v nemalej miere spolupracoval už pri vývoji Cyberpunk 2077 a v blízkej budúcnosti tam plánuje alokovať podstatne viac zdrojov. Názov nového štúdia bude CD Projekt Vancouver.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú