Český startup Zaslat.cz, ktorý na domácom trhu funguje už 6 rokov, vstupuje na náš trh ako Zaslať.sk. Chce ukázať Slovákom, že balíky je možné posielať rýchlo a pohodlne bez dlhého čakania v radoch, informovala spoločnosť prostredníctvom tlačovej správy.

Združuje služby rôznych dopravcov

Na slovenský trh vstupuje český startup zaoberajúci sa online prepravou zásielok, ktorý vznikol v roku 2014 v Brne. Portál Zaslať.sk je podľa zakladateľa spoločnosti Miroslava Michalka určený komukoľvek, kto chce poslať balík v rámci krajiny či do celého sveta rýchlo, výhodne a bez čakania v dlhých radoch.

„Expanzia na Slovensko je pre nás prirodzený krok. Až 30 % medzinárodnej prepravy, ktorú zabezpečujeme, je medzi Českou a Slovenskou republikou. Prostredníctvom Zaslať.sk tak dávame zákazníkom možnosť zasielať balíčky do celého sveta všetkým Slovákom – tým, ktorí naše služby využívali aj pred tým, a aj novým zákazníkom,“ uviedol Michalko. 

Cez českú spoločnosť prešlo za posledných 9 mesiacov približne 300-tisíc balíkov, pričom oproti minulému roku zaznamenali nárast až o 70 %. Dôležitosť balíkovej prepravy v celosvetovom meradle sa ešte viac ukázala práve na jar vplyvom opatrení na spomalenie šírenia ochorenia COVID–19.

Zaslať.sk nie je dopravca, ale sprostredkovateľ prepravy. Spoločnosť teda nemá vlastnú sieť kuriérov a dep, no ponúka zákazníkom objednať si prepravu akejkoľvek zásielky do váhy 3 ton v priebehu niekoľkých minút cez formulár na webovej stránke.

Startup spolupracuje s niekoľkými dopravcami, z ktorých služieb si vždy môže zákazník sám zvoliť tú, ktorá mu najviac vyhovuje. Balík potom vyzdvihne kuriér zazmluvneného dopravcu, a to priamo u zákazníka či v jednom zo zberných miest.

„Zákazník si u nás nájde to najlepšie z prepravného trhu za výhodné ceny. S ohľadom na súčasné dianie je dobré povedať, že tento spôsob balíkovej prepravy je tiež veľmi bezpečný. Zásielku je možné zaslať napríklad aj niekomu, kto je doma s ochorením COVID–19,“ dodáva Michalko.

Spoločnosť okrem samotného sprostredkovania prepravy ponúka aj vlastnú zákaznícku podporu, ktorá rieši problémy spojené s meškaním či reklamácie zásielok. Podľa Michalka sa vďaka tomuto prístupu podarilo startupu znížiť počet reklamácií na 0,2 % zo všetkých zásielok.

Prečítaj si tiež
Zisťovali sme: Bude aj Slovenská pošta doručovať a balíky z AliExpressu za pár dní?

Pôvodne malá česká firma získala minulý rok investíciu v hodnote 800-tisíc € od telekomunikačnej spoločnosti GloCell z Juhoafrickej republiky, kde začal brnenský startup následne ponúkať svoje služby pod názvom ParcelSpot. Ambíciou do budúcnosti je následne prienik aj do ďalších krajín Európy.

Na Slovensku predstaví Zaslať.sk v nadchádzajúcich týždňoch nových partnerských dopravcov, ktorých služby si budú môcť zákazníci vyberať a využívať. Aktuálne medzi ne patrí napríklad dopravca GLS či TOPTRANS.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú