Poštová banka dnes v tlačovej správe pre médiá oznámila pripravované zmeny v rámci svojej skupiny, kde patrí aj 365.bank. Tá bola doteraz výlučne digitálnou bankou, ktorá poskytovala služby klientom v online priestore, no to sa zmení už o pár mesiacov. 365.bank preberie pobočky Poštovej banky už v druhom štvrťroku 2021. Klienti Poštovej banky budú môcť služby využívať ako doteraz.

Zmena v štruktúre skupiny prichádza ako odpoveď na príchod moderných technológií, do ktorých plánuje prvá digitálna banka na Slovensku naďalej investovať. Zákazníci 365.bank však budú môcť v budúcom roku navštíviť aj pobočky banky osobne.

Sieť pobočiek bude prevzatá od Poštovej banky, ktorá sa bude naďalej sústrediť na poskytovanie doterajších produktov a služieb. Pre klientov banky sa tak nič nemení.

Poštová banka bude mať naďalej pobočky na poštách a služby zákazníkom poskytne na 1500 miestach Slovenskej pošty. Pri prechode do 365.bank však môžu získať produkty za výhodnejšie ceny.

Z digitálnej banky sa stáva plnohodnotná banka zameraná na moderné služby a technológie

Poštová banka si tak naďalej zachová tradičný prístup k zákazníkovi, zatiaľ čo 365.bank sa uberá modernejšou cestou a chce poskytnúť lepšie služby aj pri osobnej návšteve klientov na pripravovaných pobočkách. Takáto transformácia im potom umožní napríklad aj vklad peňazí.

Prvý priestor pre klientov bude otvorený ako 365.showroom v Bratislave už túto jeseň, pričom jeho súčasťou bude aj 365.café a priestor pre budovanie komunít, informovala 365.bank v správe zákazníkom. Cieľom zmeny v skupine je konkurovať najväčšej trojke bánk na Slovensku – Slovenskej sporiteľni, VÚB banke a Tatra banke.

Na všetko bude aj naďalej dohliadať doterajší generálny riaditeľ bankovej skupiny, Andrej Zaťko. Pod značku 365.bank pritom prejdú aj ďalšie dcérske spoločnosti, okrem Poštovej poisťovne, ktorá zmení majiteľa.

Klientov čaká nová aplikácia a vylepšená digitálna karta

Okrem týchto zmien avizuje 365.bank aj novú verziu mobilnej aplikácie, ktorá bude predstavená už v najbližších mesiacoch. Zároveň bude rozšírená digitálna karta, ktorou bude možné platiť na internete alebo ju využiť v digitálnych peňaženkách.

Z pôvodnej online banky sa tak vďaka vyššie spomenutým zmenám stáva plnohodnotná banka, ktorá sa bude ešte viac sústrediť na moderné technológie a služby. Tie bude môcť zákazníkom predstaviť už aj osobne pri návšteve pobočiek.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú