Operátor v závere júna informoval o rušení starých paušálov a prechode na novšie Go paušály. Zákazníci s neaktuálnymi paušálmi tak musia prejsť na aktuálnu ponuku spoločnosti. Pýtali sme sa, koľko ľudí prešlo od starých paušálov k novým Go paušálom.

Orange ponúkal zákazníkom dlhé roky možnosť využívať aj staré paušály, ktoré už boli vyradené z ponuky. Aj napriek dostupnosti Go paušálov teda mnohí klienti využívali neaktuálne služby operátora, ktorý sa ich však rozhodol ukončiť. Oznámil preto prechod k novým Go paušálom, o čom začal zákazníkov informovať od začiatku júla.

Orange pokračuje v migrácii zákazníkov na Go paušály

Klienti spoločnosti tak nemajú na výber a pokiaľ chcú naďalej využívať paušál v Orangei, musia si zvoliť niektorý z aktuálnej ponuky. Operátor pritom informoval, že im bude poskytovať adekvátnu náhradu za ich predošlý starý program. V prípade, ak by zákazníkovi nový Go paušál nevyhovoval, môže ho vymeniť za iný.

Staršie paušály, žiaľ, neumožňujú využívať nové služby, taktiež k starým paušálom zákazníci nedokážu získať všetky výhody a benefity, ktoré si s paušálmi Go môžu naplno užívať,“ vysvetlil dôvody zmien Martin Hromkovič, riaditeľ B2C marketingu a značky.

Zákazníci, ktorí využívali tzv. „nulový“ paušál, dostali novú náhradu za Šikovnú Primu 1 € v podobe programu Go 1 €, ktorému sme sa bližšie venovali v tomto článku. Prechod od pôvodných paušálov operátora k novým Go paušálom potrvá ešte niekoľko mesiacov. Zistili sme však, koľko zákazníkov doteraz prešlo na nové porfólio Orangeu.

Migrácia je dlhodobý proces a zákazníkom meníme ich staré paušály na Go paušály postupne. Takmer štvrtina zákazníkov so starými paušálmi už bola zmigrovaná na Go paušály,“ informovala redakciu FonTech.sk hovorkyňa Orange Slovensko, Alexandra Piskunová.

Postupne tak bude spoločnosť pokračovať v triedení svojho portfólia a staré paušály vyradí aj bez súhlasu klientov. Pri prechode od starých paušálov však Orange oficiálne neponúka zákazníkom žiadne ďalšie benefity.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú