Zákazníci operátora O2 využívajúci platobný systém eKasa mali v posledných dňoch problémy s platbami. Dôvodom bol krach nemeckej firmy Wirecard, ktorá zabezpečovala platby cez terminál, čo spôsobilo, že došlo k dočasnému obmedzeniu platieb. Ako prvý o tom informoval portál Živé.sk. Aktuálne však už podľa našich zistení platby cez terminály opätovne fungujú.

Problém s platbami cez eKasu od O2 sa objavil ešte koncom minulého týždňa. Na situáciu upozorňoval aj operátor na svojom webe, kde uviedol, že k tomuto rozhodnutiu pristúpil kvôli preventívnej ochrane zákazníkov v súvislosti s krachom Wirecard.

Predajcovia, ktorí využívajú eKasu od O2, takmer týždeň nemohli prijímať platby kartou, zákazníci museli platiť v hotovosti. Podľa najnovších informácií je však platba kartou cez eKasu opäť v prevádzke. Spoločnosť ale upozorňuje na reštartovanie systému.

Pre korektné fungovanie bezhotovostných platieb je pred prvým použitím terminálu potrebné Vašu eKasu vypnúť a opätovne zapnúť. V prípade akýchkoľvek zmien v modeli spracovania platieb Vás, tak ako tomu bolo doteraz, budeme bezodkladne informovať,“ uvádza O2.

Nateraz sa teda zdá, že je problém zažehnaný a platobné terminály na eKase budú fungovať.

Zdroj: Živé.sk, Vlastný

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú