Pamätáš si ešte nešikovné ohlásenie mobilnej verzie ikonického RPG Diablo? Nie je zvykom, že štúdio s takouto históriou ostane pri predvádzaní svojho ďalšieho titulu vypískané, no Blizzardu sa to minulý rok predsa len podarilo. V rozhovore pre gamespot.com sa k tejto situácii konečne vyjadril aj prezident spoločnosti.

Predstavenie mobilnej hry v rámci veľkých franšíz so sebou prináša v jadre fanúšikovských základní určité rozhorčenie. V prípade Diablo Immortal sa však ich mobilná hra predstavovala ako niečo obrovské, nadčasové, ale v konečnom dôsledku takýto prístup spôsobil u fanúšikov sklamanie.

Prezident spoločnosti sa v interview  ospravedlnil, že ich mobilná záležitosť bola odprezentovaná zavádzajúcim a nesprávnym spôsobom. Blizzard bol už od nepamäti spájaný s hardcore počítačovým zázemím a uvedenie mobilnej hry na ich najväčšej udalosti Blizzcon pôsobilo ako rana do slabín fanúšikov.

Ospravedlňuje sa slovami, že Diablo a ostatné tituly Blizzardu budú aj naďalej primárne orientované na osobné počítače, no v ostatných platformách vidia obrovský potenciál a nemienia ich odkladať na posledné koľaje ich záujmu.

Nenechaj si ujsť
Blizzard predstavil mobilnú verziu Diabla. Fanúšikovia priniesli najhoršiu reakciu za celú existenciu firmy

Sami vidia, že rôzne verzie tretieho Diabla na ostatných platformách žnú nemalý úspech, a preto by radi prebádali vody mobilného hrania. Samozrejme vyhradzujú si na to úplne iné štúdio, len aby sa pevná základňa mohla orientovať na tie najväčšie tituly, ktorými sa štúdio preslávilo.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú