Každá postava v nadchádzajúcom titule od populárneho štúdia Naughty Dog, The Last of Us 2, bude mať vlastný tep srdca, ktorý ovplyvní ich intenzitu dýchania či výdrž. O téme píše Polygon.

Pokiaľ sa už nevieš dočkať nadchádzajúcej hry The Last of Us 2, táto správa ťa poteší. Štúdio Naughty Dog do nej totiž pridalo viacero vylepšení, ktoré ju urobia ešte realistickejšou. Vyzerá to tak, že každá postava v hre vrátane Ellie bude mať vlastný srdcový rytmus, ktorý ovplyvňuje jej dýchanie či výdrž. V nedávnom rozhovore pre Polygon to prezradil jeden z tvorcov hry, Anthony Newman.

Zobraziť celú galériu (1)
Youtube / Playstation

„Každá stránka hry bola o úroveň vylepšená. Jednou z nich je aj zvuk. Nie som si istý, či ste si to všimli, ale keď Ellie šprintuje a zastaví, tak je počuť ako sa snaží chytiť dych.“, uviedol Newman. Nepôjde však o klasickú hernú mechaniku, v ktorej musíš stabilný srdcový rytmus udržiavať aby si postava udržala výdrž, ale srdcové rytmy hru významne ovplyvnia. „Deje sa totiž to, že Ellie má vlastný srdcový rytmus, ktorý kmitá hore a dole. Stúpa, keď šprintuje, bojuje, zraní sa či je v blízkosti nepriateľov. Mení tak zvuk dýchania, ktorý hráč počuje.“, povedal. Výrazne to tak dodáva na realistickosti a napätí v hre.


Od The Last of Us 2 budeš odvracať zrak. Brutalita bude až nechutne realistická

Ellie však nie je jediná, ktorej srdcová frekvencia sa v hre mení. Podľa Newmana sa bude totiž všetkým postavám vrátane nepriateľov dýchanie meniť v závislosti od toho, čo práve vykonávajú, píše GamesRadar.

Opísal to tak, že keď sa s infikovanými Clickermi hral na mačku a myš, dokázal ich lepšie prečítať práve vďaka týmto zvukom. V The Last of Us 2 teda nebudú mať nepriatelia iba vlastné mená, ale teraz aj tep srdca, čo vytvára z hráčov pri ich zabíjaní ešte väčšie monštrá. Už 21. februára tak neočakávaj od tejto hry nič iné, len trhavé napätie, akého sme boli svedkami u vydareného prvého dielu.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú