Telekom má na Slovensku v priebehu dneška veľký výpadok, na ktorý upozorňujú aj nahnevaní zákazníci na jeho stránke na Facebooku. Rovnako tak sa sťažnosti objavujú aj na jeho oficiálnom fóre. Spoločnosť sa k vzniknutej situácii zatiaľ nevyjadrila.

Aktualizácia 14:41

Služby nakoniec stále nefungujú a výpadok sa natiahol už na 4 hodiny. Situáciu priebežne sledujeme a samozrejme pri akejkoľvek novinke ťa budeme informovať.

Aktualizácia 13:35

Niektorí používatelia na Facebooku hlásia, že sa im služby opätovne obnovili, no pravdepodobne sa nejedná o celoplošnú opravu problému, ale len o čiastočnú funkčnosť. Zákazníkom zrejme nefunkčné služby postupne nabehnú do normálneho režimu.

Aktualizácia 13:01

K celej situácii sa vyjadril aj samotný Telekom na svojej oficiálnej facebookovej stránke, kde detailnejšie popísal, v čom spočíva tento vážny problém.

Aktualizácia 12:54

Pre TASR potvrdil hovorca Slovak Telekomu, Michal Korec nasledovné: Situácia nastala v piatok dopoludnia. Výpadok sa deje náhodným číslam, keď sa niektorí zákazníci nevedia dovolať, poprípade sa nedá dovolať im. Situácia sa netýka pevných liniek, ale iba mobilných telefónov.

„Ak je zákazník prihlásený v sietí, mobilné dáta môžu byť dostupné – fungujú aplikácie, sťahovanie dát, dajú sa uskutočniť hovory cez aplikácie,“ spresnil Korec. Podľa operátora sa na oprave pracuje. Dôvodom výpadku má byť podľa hovorcu technický problém na komponente, ktorý prepája hovory v sieti.

Pôvodný článok

Príčina plošného výpadku siete Telkomu zatiaľ nie je známa. Z doterajších zistení je známe, že zákazníci sú bez signálu približne od 10:35 a problém sa zrejme týka celého územia Slovenska. Nefunguje ani pripojenie na internet, ani volania. Spoločnosť podľa posledných správ na riešení tohto problému intenzívne pracuje.

Zdroj: Telekom

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú