Kalifornská spoločnosť Apple má na krku približne 1600 bezdôvodných hovorov na číslo 911. Tie však prichádzali z jedného jediného miesta.
Všetky falošné hovory na tiesňovú linku odchádzali z továrne na opravu Apple zariadení. Tieto hovory začali zaznamenávať už od októbra minulého roka a denne ich dispečeri dostali približne 20. Problémy teda nastali v dobe, kedy bol predstavený iOS 11 spolu s iPhonom X a iPhonom 8, ktoré mali túto verziu softvéru predinštalovanú.
SOS funkciu je možné spustiť veľmi jednoducho. Na modeloch iPhone 7 stačí niekoľkokrát po sebe stlačiť tlačidlo napájania. Pri iPhone X, 8-čke alebo iPhone 8 Plus je potrebné podržať tlačidlo napájania spolu s tlačidlom na ovládanie hlasitosti. Je teda veľmi pravdepodobné, že telefonát na núdzové číslo je možné spustiť úplnou náhodou. Presne toto sa stalo aj v spomínanej továrni. Apple sa však už za všetko ospravedlnil a svoju chybu si priznal.
Apple

Apple čelí ďalším žalobám v Európe za spomaľovanie iPhonov. Krajiny žiadajú mastné odškodné

Covid-19 odhalia skôr ako testy. Apple Watch a ďalšie zariadenia majú v sebe obrovský potenciál

NESMIEŠ PREHLIADNUŤ Android kraľuje, ani pätina Slovákov nepoužíva iOS. Šokujú hlavne čísla aktívnych ľudí s archaickým systémom

Začal boj: Už aj Apple „oficiálne“ pracuje na skladacom mobile, poznáme prvé detaily
