Keď sme sa v januári minulého roka rozprávali s generálnym riaditeľom skupiny Markíza, Matthiasom Settelem, o budúcnosti Voyo, neskrýval v rozhovore veľké plány. Settele otvorene hovoril o tom, že Voyo ako najsilnejšia lokálna streamovacia služba môže na Slovensku konkurovať aj svetovej konkurencii a do roku 2025 na Slovensku a v ČR má potenciál presiahnuť milión predplatiteľov.

Matthiasa Setteleho odvtedy na čele skupiny Markíza síce vystriedal Peter Gažík, na plánoch Voyo stať sa slovenskou jednotkou sa však nič nezmenilo. Práve naopak. Voyo pokračuje v dynamickom raste a v priebehu dvoch rokov služba dokázala získať až 320-tisíc nových predplatiteľov.

Celkový počet abonentov na Slovensku a v ČR tak presiahol už 650-tisíc a pokorenie miliónovej méty do roku 2025 už spochybňuje len málokto. Voyo zároveň čoraz viac začína dýchať na krk veľkým tuzemským hráčom vrátane Netflixu.

Ako v reakcii pre FonTech.sk hovorí Silvia Majeská, programová riaditeľka skupiny Markíza a skupiny Nova, ambíciou Voyo nie je len dorovnať sa Netflixu, ale svetového lídra pokoriť a stať sa slovenskou streamovacou jednotkou. Voyo má podľa nej ešte obrovský nevyužitý potenciál a oproti svetovým službám má tiež v jednej veci veľkú konkurenčnú výhodu.

Voyo pozná recept, ako predbehnúť Netflix
Tento článok je dostupný členom Fontech PREMIUM

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú