Generálny riaditeľ skupiny Markíza – Matthias Settele, na jeseň tohto roka skončí vo svojej funkcii, informuje televízia v tlačovej správe. Rakúsky manažér zo svojej pozície odíde takmer presne 10 rokov po začatí svojho pôsobenia v skupine Markíza, nahradí ho vizionár zo Slovenska.

Televízia Markíza oznamuje, že od 1. septembra 2023 nastúpi do funkcie jej generálneho riaditeľa a konateľa Peter Gažík. Vystrieda tak Matthiasa Setteleho, ktorý sa po 10-tich rokoch vo funkcii generálneho riaditeľa rozhodol venovať iným profesionálnym príležitostiam.

Matthias Settele zotrvá v TV Markíza ako konateľ do 31. októbra 2023, aby bola zabezpečená kontinuita riadenia a plynulý prechod všetkých zodpovedností. Po svojom odchode z TV Markíza zostane Matthias Settele členom redakčnej rady CME.

Slovenský rodák Peter Gažík má niekoľkoročné manažérske skúsenosti, naposledy pôsobil ako generálny riaditeľ telekomunikačného operátora Yettel Hungary, túto funkciu zastával od januára 2021. Predtým šesť rokov viedol telekomunikačného operátora O2 Slovakia ako generálny riaditeľ.

Znalosti nadobudnuté v oblastiach B2C, tímového líderstva a digitálnej transformácie zúročí pri ďalšom rozvoji obsahových a distribučných stratégií TV Markíza, ktorá bude diváčkam a divákom naďalej poskytovať najvyššiu možnú kvalitu mediálneho a zábavného obsahu, ktorú očakávajú.

Médiá a zábavný priemysel sú z jednej časti o kreativite a inováciách a z druhej časti o plne angažovanom riadení, budovaní vzťahov a manažmente talentov. Peter, ktorého vítame späť v TV Markíza, kde v roku 2004 začínal ako zahraničný spravodajca, preukázal a potvrdil svoje líderské zručnosti a schopnosť adaptovať sa a učiť sa v každej fáze svojej kariéry. Teším sa, že sa pripojí k tímu TV Markíza a zlepší už aj tak veľmi silnú pozíciu TV Markíza,“ povedal zástupca generálneho riaditeľa CME Dušan Švalek.

Švalek zároveň dodáva, že Matthias Settele zanecháva skupinu Markíza a jej televízne stanice v silnej trhovej pozícii a stál pri jej viacerých míľnikoch – úspešne napríklad viedol viedol spustenie nových televíznych staníc skupiny, implementáciu digitálnej stratégie CME, dozeral na dlhodobo zvyšujúcu sa sledovanosť a nedávne spustenie ESG iniciatívy CME Cares.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú