Táto firma chce z nočnej oblohy vytvoriť reklamný priestor. Má aj prvého klienta
Ruská spoločnosť oznámila, že plánuje obsadiť oblohu. Na nočnej oblohe bude popri hviezdach Star Rocket zobrazovať aj prvú reklamu, ktorej zadávateľom je známy výrobca nápojov, Pepsi.
Celý projekt bude fungovať vďaka stovkám malých satelitov v tvare kocky, ktoré sa usporiadajú podľa pokynov umelej inteligencie a čoskoro budú zobrazovať aj prvú reklamu. Prvé správy o tomto novom type marketingu sa objavili ešte v januári tohto roka, informoval Futurism. Satelity budú odrážať slnečné svetlo späť na Zem aj v noci počas splnu, skorého rána, či za súmraku.

Systém chce na propagáciu svojho nápoja Adrenaline Rush využiť Pepsi, ktorá sa už so Star Rocket dohodla. Podľa informácií portálu Digital Trends je cena za 8 hodín vesmírnej reklamy až 20 000 €, no zatiaľ nie je jasné, ako bude reklama na orbite Zeme vyzerať. Pôvodne mali byť satelity do vesmíru vyslané v budúcom roku, no teraz sa hovorí až o roku 2021. Napriek netradičným spôsobom sa takýto typ reklamy stretáva tiež s veľkou kritikou.
Zdroj: Futurism, Digital Trends
Ďakujeme, že čítaš Fontech. V prípade, že máš postreh alebo si našiel v článku chybu, napíš nám na redakcia@fontech.sk.
Teraz čítajú

RECENZIA Je toto najlepší pracovný notebook roku 2025? Po rokoch som sa vrátil k ThinkPadu a viem, či stojí za to

Toto sú najväčší „žrúti” elektrickej energie aj slovenských domácností. Víťaz ťa prekvapí

Európa do neho investovala miliardy eur, teraz ho ľudia nechcú. Predaj energetického zariadenia prudko klesol

Inšpiroval skutočných zločincov aj tvorcov GTA. Akčný klenot oslavuje 30 rokov

Slovensko ukázalo, že moderná výučba nie je sci-fi. Huawei u nás predstavilo triedu budúcnosti
- 24 hod
- 48 hod
- 7 dní
-
- Európa do neho investovala miliardy eur, teraz ho ľudia nechcú. Predaj energetického zariadenia prudko klesol
- Výmysel Číňanov: Benzínové zariadenie dáva elektromobilom dojazd 1 400 km a nabíjanie za 12 minút
- Google začal vymazávať účty Gmail. Takto sa vyhneš strate e-mailov, súborov či fotografií
- Reálne ušetríš 8 litrov na 100 km alebo je to marketingový trik? Vedci sa pozreli na tankovanie aditív
- Vozidlo ti vyradia z evidencie. Štát našiel spôsob, ako skoncovať so zlozvykom motoristov na Slovensku
-
- Európa do neho investovala miliardy eur, teraz ho ľudia nechcú. Predaj energetického zariadenia prudko klesol
- Výmysel Číňanov: Benzínové zariadenie dáva elektromobilom dojazd 1 400 km a nabíjanie za 12 minút
- Google začal vymazávať účty Gmail. Takto sa vyhneš strate e-mailov, súborov či fotografií
- Reálne ušetríš 8 litrov na 100 km alebo je to marketingový trik? Vedci sa pozreli na tankovanie aditív
- Vozidlo ti vyradia z evidencie. Štát našiel spôsob, ako skoncovať so zlozvykom motoristov na Slovensku
-
- Slovákov čaká veľké prekvapenie pri nákupe nového mobilu. Začalo platiť prísne nariadenie Európskej únie
- Vozidlo ti vyradia z evidencie. Štát našiel spôsob, ako skoncovať so zlozvykom motoristov na Slovensku
- Dva roky sa ho ľudia nevedia nabažiť. Vojnový film s Tomom Hanksom neprestáva udivovať
- „Našli“ signál pokročilej civilizácie. Vedci neverili vlastným očiam, keď zistili, o čo ide
- Predáva obrovské televízory za šialene nízke ceny. Známa značka používa trik, ktorý jej závidí LG a Samsung

