Predplatné PREMIUM na mesiac ZDARMA.

V súvislosti s Netflixom sa aktuálne nepíše takmer o ničom inom, ako o juhokórejskom seriáli Squid Game, z ktorého sa stal nový fenomén. Za prvé štyri týždne si ho zaplo približne 111 miliónov domácností, čím sa z neho stal historicky najsledovanejší seriál služby.

Na čom si užiješ skvelý filmový a seriálový zážitok s TOP zvukom?

Kúp si TV Philips Performance spolu so soundbarom alebo bezdrôtovým reproduktorom a po registrácii môžeš získať späť až 50 % ceny soundbaru alebo reproduktoru.

POZRI SI CELÚ–>PONUKU<–

Akú hodnotu však takýto hit v skutočnosti má? Omnoho väčšiu, ako by sa mohlo zdať. Podľa údajov agentúry Bloomberg Squid Game prinesie Netflixu hodnotu takmer 891,1 miliónov dolárov. Suma bola vyrátaná na základe výkonnostných metrík spoločnosti, ktoré Netflix využíva na hodnotenie svojich relácií. Náklady na tvorbu Squid Game pritom Netflix vyšli približne na 21,4 milióna (približne 2,4 milióna na jednu epizódu), investícia sa teda v tomto prípade mnohonásobne vyplatila.

Z ďalších zaujímavých štatistík vyplýva, že až 89 % ľudí, ktorý si seriál zapli, ho sledovalo najmenej 75 minút a približne 87 miliónov predplatiteľov (66 % z celkového počtu divákov) seriál pozrelo za prvých 23 dní. Celkovo diváci sledovaním Squid Game strávili viac ako 1.4 miliardy hodín, čo je v porovnaní s ďalšími filmami a seriálmi impozantný úspech.

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú