Teraz čítate
Slovenských majiteľov Samsungov Galaxy S7 a S7 edge trápi nepríjmený problém! Si medzi nimi aj ty?

Kórejský Samsung má v týchto mesiacoch toho na rováši až až. Po minuloročnom fiasku s horiacimi batériami Galaxy Note 7 sa objavujú ďalšie nepríjemnosti. Majitelia Samsungu Galaxy S7/S7 edge po celom svete totiž hlásili problémy so samovoľným praskaním sklíčiek zadného fotoaparátu. Prvé prípady sa už objavili dokonca aj u nás na Slovensku. 

Sleduj Fontech.sk aj na Facebooku, YouTube a Instagrame!

V čase, keď Samsung trápili batérie jeho Note 7-ky, sa začali objavovať prípady praskajúcich sklíčiek zadného fotoaparátu u modelov Galaxy S7/S7 edge. Svoje nepríjemné skúsenosti začali na diskusných fórach zdieľať majitelia týchto špičkových smartfónov po celom svete. Samsung mnohým poškodeným majiteľom reklamácie neuznal, aj keď ide o samovoľné poškodenie sklíčka fotoaparátu a zariadenia sú ešte v záručnej lehote.

Samsung Galaxy S7 edge môžete kúpiť v e-shopoch za cenu od (Zdroj: Heureka.sk)
Porovnať ceny >>

zdroj fotografie: Ján Piovarci

Celá situácia je tak veľmi nejasná. O tomto probléme nás informoval aj pán Ján, ktorý jedného rána na svojom Samsungu Galaxy S7 edge spozoroval poškodené zadné sklíčko fotoaprátu. Nešlo pri tom o poškodenie následkom pádu a smartfón bol po celý čas používania zabalený v ochrannom púzdre.

zdroj fotografie: Ján Piovarci

Nenechaj si ujsť
Ďalší Samsung v plameňoch, tentoraz vzbĺkla vlajková loď Galaxy S7

Rovnako ako reklamácie ostatných majiteľov spomínaných zariadení, aj reklamácia pána Jána bola zamietnutá. Je veľmi otázne, čo presne stojí za týmto problémom, no môže sa jednať o ďalšiu výrobnú chybu, ktorú Samsung prehliadol. Agentúra OmniPublic zastupujúca juhokórejského giganta nám k tomuto problému poskytla oficiálne stanovisko, v ktorom sa vyjadrila nasledovne:

Prípady samovoľného praskania krycích sklíčok fotoaparátu bez pôsobenia vonkajších síl neevidujeme. V prípade potreby je možné sa obrátiť na našu infolinku či autorizovaný servis, ktorý konkrétnu záležitosť prešetrí.

zdroj fotografie: Ján Piovarci

Niektorí poškodení majitelia sa rozhodli situáciu vyriešiť výmenou sklíčka za nový kus, no servis v tomto prípade stojí aj niekoľko desiatok eur. Doposiaľ nie je jasné, ako túto situáciu so samovoľným praskaním Samsung vyrieši. Zatiaľ je jedinou možnosťou pre poškodených majiteľov navštíviť svojho predajcu alebo informovať o probléme autorizovaný servis. Máš aj ty nepríjemné skúsenosti s prasknutým sklíčkom na svojej S7-čke?

Aká je tvoja reakcia?
Milujem to
0%
Páči sa mi to
50%
Chcem to
0%
Mám to
0%
Nepáči sa mi to
0%
Neznášam to
50%
O autorovi
Matúš Mitro
Študujem na vysokej škole a zaujímam sa o novinky vo svete technológií, ktoré ma neustále neprestávajú prekvapovať. Môj záujem ma doviedol až k portálu FonTech.sk, kde pracujem ako redaktor. Kontakt: matus@fontech.sk
  • KalichVydra

    Sklíčko určite nepraskne samo od seba. Buď nahla vyššia teplotná zmena alebo mechanické poškodenie. Neuznal by som reklamáciu.

    • Vojto Bil

      Ahoj ,
      nerad ale musim ti oponovat. Skus trochu googlit a zistis ze tych ludi je po svete niekolko desiatok tisic. Mne sa to stalo tiez..Mobil v obale a ja som to mal v priamom prenose. Natacal som video a jedno je ok a deuhe o minutu neskor uz zahmlene od prasknuteho sklicka. Mam uz treti najvyssi model galaxy v proradi a naozaj mam 70 eur na opravu, ale preco? Ja som to nezavinil tak platit nebudem!!
      Nikdy so nevidel popraskane sklo na aute .. ci vitrine vplyvom zleho usadenia? Prosim zamysli sa nad sebou kym zacnes kritizovat ludi ktory za vlastne peniaze a nie male, chcu len fungujuci kvalitny mobil. Skus si predstavit tabuli velkeho skla. Nakolko je to tenka velka plocha, tak urcita pruznost skla tu je. Sklo by so uchytil do dvoch uchytov vzdalenych od seba a kludne by uchyty nemuseli byt v uplnej rovine. Po case by sklo prasklo.

      • KalichVydra

        V podstate máš pravdu.

        • Vojto Bil

          Faktom je ze ani ja by som asi neveril..Osobna skusenost je nenahraditelna.
          No po dvoch tyzdnoch v servise, zatial bez odozvy..Uz si pisem s dalsimi, ktorym reklamaciu zamietli.
          Rad by som bol precedens :)