Je až neuveriteľné sledovať, akým tempom rastú niektoré technologické spoločnosti. Dobrým príkladom je aj ambiciózne LeTV, ktoré po novom rozširuje svoje obzory do Indie a Spojených štátov.
Sleduj FónyzČíny.sk aj na Facebooku, Google+ a Instagrame!
Vyzerá to tak, že čínskemu nováčikovi sa darí výborne, keďže jeho predaje prekračujú niekoľko miliónov. Spoločnosť to oznámila na sociálnej sieti Weibo, kde uvádza, že jej predaje v roku 2015 presiahli hranicu 4 miliónov. Predaje LeTV presiahli 1 milión už v auguste 2015, čo je viac než úctyhodné číslo. Čo je ešte neuveriteľnejšie, je fakt, že tieto čísla sa podarilo LeTV získať len za 6 mesiacov od jej vstupu na trh so smartfónmi. Stalo sa tak v apríli 2015 a predaje začali už v máji. Ako inak, tieto čísla boli dosiahnuté na jedinom pôsobiacom trhu, a to v Číne.
Avšak, vstupom na nové trhy, ako napríklad do Indie a USA, môžeme mať veľké očakávania aj na rok 2016. LeTV síce neuviedlo predaje konkrétnych modeloch, ale LeTV Le 1 a Le 1S pravdepodobne tvorili väčšinu predajov. Navyše, na prebiehajúcom CES 2016 spoločnosť práve predstavila novú vlajkovú loď LeTV Le Max Pro, ktorá ako prvá disponuje procesorom Snapdragon 820 od Qualcommu.
Zdroj: Gizmochina.com
Teraz čítajú

Ani plug-in hybridy nie sú dostatočne „eko“. V EÚ ich zakážu oveľa skôr, než sme čakali

PRIPOMIENKA Prípady klesajú a Slováci sa znova rozhýbali. Toto odhalili o pohybe Slovákov dáta od Google, Apple a Waze

Falošná nádej: Ani kyslík na cudzej planéte vôbec nič neznamená pre mimozemský život. Prečo?

Najväčšie dohady o GTA 6 zmietnuté zo stola. Príbeh aj zasadenie deja bude iné

VIDEO Dave Bautista kosí zombíkov. Geniálna akcia na Netflixe od Zacka Snydera konečne dostala prvý trailer, rúti sa na nás megahit
Články, ktoré hýbu svetom

Pohľad, ktorý berie dych. NASA zverejnila novú snímku najznámejšej mŕtvej hviezdy 2100 svetelných rokov ďaleko

Markíze došli nápady? Slovákom prinesie obdobu exotickej reality show, ktorá bodovala na Netflixe

Nanuk, ktorý si vychutnáš aj v zime. Pečené nanuky dobyli Slovensko, zakladateľka nestíhala prijímať objednávky

Dedinská mať:(Bio)matka a biznismenka vyrába oblečenie navrhnuté od poľa, nositeľné aj v meste
