AKTUÁLNE: Packeta spúšťa pre Slovákov veľkú novinku vďaka umelej inteligencii
Infolinka Packety na telefónnom čísle +421 221 201 135 má nový prídavok v podobe umelej inteligencie, ktorá zdvíha hovory 24 hodín denne a 7 dní v týždni. Teraz je možné počuť hlas Petra, pokročilej umelej inteligencie, ktorá dokáže plynule komunikovať s „ľudským“ prízvukom. Hlavnou úlohou je poskytovať informácie o očakávaných zásielkach a odpovedať na často kladené otázky týkajúce sa Z-BOXov a reklamácií zákazníkov.
Packeta teraz zvláda približne 35-tisíc hovorov mesačne, a vďaka tejto novej technológii môže zákazník komunikovať so systémom bez nutnosti stláčania príslušných čísel.
Packeta prišla s veľkou novinkou
Najnovšia technológia umožňuje AI automaticky odpovedať na často kladené otázky, pričom viac ako 60 % požiadaviek sa úspešne rieši aj mimo bežných prevádzkových hodín call centra. Táto funkcia navyše eliminovala čakanie na voľného operátora a zákazníci môžu získať potrebné informácie takmer okamžite.
Celý tento systém pre Packetu poskytuje český startup VOCALLS, ktorého AI spracováva stovky tisíc hovorov denne na celom svete. Ich technológia sa bude neustále zdokonaľovať na základe spätnej väzby od slovenských zákazníkov, čo v budúcnosti umožní Petrovi ešte rýchlejšie, presnejšie a komplexnejšie odpovedať na otázky volajúcich a poskytovať viac informácií.
Svojim spôsobom využívanie chatbotov a hlasových asistentov na oddelení zákazníckej podpory nie je pre spoločnosť Packeta žiadnou novinkou. Na webe Packeta.sk totiž už dlhšiu dobu poskytuje odpovede Packetabot. Ide o typického chatbota, ktorý je schopný poskytnúť informácie o zásielkach, výdajných miestach a pomôcť s reklamáciami.
Hlasový voicebot Peter, ktorý je dostupný na infolinke +421 221 201 135, funguje podobne. Vďaka umelej inteligencii dokáže pretransformovať reč volajúceho na text a identifikáciou kľúčových slov dokáže ponúknuť správne odpovede. Využíva tiež informácie, ktoré už o zákazníkovi má uložené.
Napríklad, ak má zákazník už vyplnené telefónne číslo pri objednávaní zásielky, Peter mu automaticky poskytne všetky dostupné informácie o danej zásielke. To výrazne skracuje čas potrebný na vyriešenie požiadaviek zákazníka.
V súčasnosti dokáže Peter kategorizovať a sám vyriešiť približne 60 % všetkých hovorov od zákazníkov. Priemerná dĺžka konverzácie, kým zákazník dostane všetky potrebné informácie, je iba 2 minúty a 10 sekúnd. Packeta však ponechala možnosť spojiť sa s ľudským operátorom call centra stále otvorenú. Volajúci sa teda môže spojiť aj so živým operátorom, ktorý pomáha od pondelka do piatka medzi 8.00 – 18.00 hod.
Aj v týchto prípadoch ale pomáha Peter tým, že predá už zozbierané informácie o čísle zásielky a iných relevantných detailoch, aby zákazníci strávili na linke čo najmenej času a nemuseli sa opakovať.
Čítajte viac z kategórie: Novinky
Ďakujeme, že čítaš Fontech. V prípade, že máš postreh alebo si našiel v článku chybu, napíš nám na redakcia@fontech.sk.
Teraz čítajú
Zmizla miliarda z eurofondov, no informatizácia skrachovala. Toto sú najväčšie IT zlyhania v histórii Slovenska
Z 500 € na 50 €. Štát odpúšťa Slovákom absurdný poplatok za staré autá, ktoré už ani neexistujú
Xiaomi šokovalo slovenský trh. Obrovský televízor ponúka za zaujímavú cenu, to však nie je všetko
Nikto iný to na Slovensku nemá. Veľká banka spúšťa úplne nový spôsob komunikácie (PREHĽAD)
iPhone prevalcovali až 3 značky. Toto sú mobily, ktoré Slováci kupujú momentálne najčastejšie
NAJČÍTANEJŠIE ZO STARTITUP
Prekvapivý zvrat na trhu práce mení rebríček najžiadanejších absolventov vysokých škôl. Jednotkou už nie je IT
EÚ schválila 18. balík sankcií proti Rusku. Fico ustúpil tlaku
Fico otočil, EÚ prijala nový balík sankcií proti Rusku. Takéto majú byť garancie pre Slovensko
Snoop Dogg sa stal spolumajiteľom známeho futbalového klubu: „Príbeh klubu a regiónu ma oslovil“
Analýza miliónov letov šokuje cestujúcich a odhaľuje prekvapivú pravdu o spoľahlivosti európskych aeroliniek
- 24 hod
- 48 hod
- 7 dní
-
- Najväčší hit Netflixu úplne prehliadli. Toto sú podľa kritikov najlepšie seriály roka
- Prehliadaná krajina prechádza desivou premenou za miliardy. Čína ju zbrojí na úroveň superveľmocí
- Krvavý turnaj je späť. Mortal Kombat 2 dostal prvé video, dorazí čoskoro
- Tento pohon áut vôbec nie je taký čistý, ako si mysleli. V novej štúdii ho elektromobily rozdupali
- Záhadný kameň v Egypte nechal vedcov v nemom úžase. Odhalil tajomstvo ukryté 5000 rokov
-
- Vedci našli niečo, čo popiera fyziku. Výbuch jadrovej bomby vytvoril materiál, ktorý nemal existovať
- Českí filmári zobrali „dezolátov“ na Ukrajinu a ukázali im vojnu. Takto vyzerali ich reakcie (VIDEO)
- Prehliadaná krajina prechádza desivou premenou za miliardy. Čína ju zbrojí na úroveň superveľmocí
- Netflix opäť trafil do čierneho. Drsnú krimi sériu považujú kritici za jeden z najlepších seriálov roka
- Nočná mora Rusov funguje. Ukrajina dostala od USA špeciálne zariadenia, ktoré môžu rozhodnúť vojnu
-
- Väčšina Slovákov o nej ani netuší. Ak porušíš túto povinnosť, hrozí ti pokuta 1200 €
- Taiwan ukázal svetu, čo sa stane, ak zaútočí Čína. V kľúčovom teste všetkých zarazili
- Našiel som dokonalé rodinné auto. Na novej Dacii som prešiel 1 400 km do Chorvátska, otvorila mi oči
- POZOR: Nová dopravná značka mätie vodičov. Toto musíš spraviť, keď ju uvidíš
- Týmto raketám neunikne nikto. Kórea do nich vložila niečo, čo zlikviduje akýkoľvek cieľ
Svetový úspech vedcov SAV: Slováci vyvinuli zbraň proti vírusu, ktorý môže spúšťať rakovinu
Aplikácia Slovenskej pošty sa mení na digitálnu pobočku: Pribudnú kľúčové novinky
Slováci nakupujú inak, predajcov pribúda. E-shopy u nás prechádzajú premenou
Slovákov masívne ohrozuje nový typ kybernetického útoku. Je horší než phishing
USA zavedú jednotné clá. Zasiahne to vyše 150 krajín naraz
NAJČÍTANEJŠIE ZO STARTITUP