AKTUÁLNE: Packeta spúšťa pre Slovákov veľkú novinku vďaka umelej inteligencii
Infolinka Packety na telefónnom čísle +421 221 201 135 má nový prídavok v podobe umelej inteligencie, ktorá zdvíha hovory 24 hodín denne a 7 dní v týždni. Teraz je možné počuť hlas Petra, pokročilej umelej inteligencie, ktorá dokáže plynule komunikovať s „ľudským“ prízvukom. Hlavnou úlohou je poskytovať informácie o očakávaných zásielkach a odpovedať na často kladené otázky týkajúce sa Z-BOXov a reklamácií zákazníkov.
Packeta teraz zvláda približne 35-tisíc hovorov mesačne, a vďaka tejto novej technológii môže zákazník komunikovať so systémom bez nutnosti stláčania príslušných čísel.
Packeta prišla s veľkou novinkou
Najnovšia technológia umožňuje AI automaticky odpovedať na často kladené otázky, pričom viac ako 60 % požiadaviek sa úspešne rieši aj mimo bežných prevádzkových hodín call centra. Táto funkcia navyše eliminovala čakanie na voľného operátora a zákazníci môžu získať potrebné informácie takmer okamžite.
Celý tento systém pre Packetu poskytuje český startup VOCALLS, ktorého AI spracováva stovky tisíc hovorov denne na celom svete. Ich technológia sa bude neustále zdokonaľovať na základe spätnej väzby od slovenských zákazníkov, čo v budúcnosti umožní Petrovi ešte rýchlejšie, presnejšie a komplexnejšie odpovedať na otázky volajúcich a poskytovať viac informácií.
Svojim spôsobom využívanie chatbotov a hlasových asistentov na oddelení zákazníckej podpory nie je pre spoločnosť Packeta žiadnou novinkou. Na webe Packeta.sk totiž už dlhšiu dobu poskytuje odpovede Packetabot. Ide o typického chatbota, ktorý je schopný poskytnúť informácie o zásielkach, výdajných miestach a pomôcť s reklamáciami.
Hlasový voicebot Peter, ktorý je dostupný na infolinke +421 221 201 135, funguje podobne. Vďaka umelej inteligencii dokáže pretransformovať reč volajúceho na text a identifikáciou kľúčových slov dokáže ponúknuť správne odpovede. Využíva tiež informácie, ktoré už o zákazníkovi má uložené.
Napríklad, ak má zákazník už vyplnené telefónne číslo pri objednávaní zásielky, Peter mu automaticky poskytne všetky dostupné informácie o danej zásielke. To výrazne skracuje čas potrebný na vyriešenie požiadaviek zákazníka.
V súčasnosti dokáže Peter kategorizovať a sám vyriešiť približne 60 % všetkých hovorov od zákazníkov. Priemerná dĺžka konverzácie, kým zákazník dostane všetky potrebné informácie, je iba 2 minúty a 10 sekúnd. Packeta však ponechala možnosť spojiť sa s ľudským operátorom call centra stále otvorenú. Volajúci sa teda môže spojiť aj so živým operátorom, ktorý pomáha od pondelka do piatka medzi 8.00 – 18.00 hod.
Aj v týchto prípadoch ale pomáha Peter tým, že predá už zozbierané informácie o čísle zásielky a iných relevantných detailoch, aby zákazníci strávili na linke čo najmenej času a nemuseli sa opakovať.
Čítajte viac z kategórie: Novinky
Ďakujeme, že čítaš Fontech. V prípade, že máš postreh alebo si našiel v článku chybu, napíš nám na redakcia@fontech.sk.
Teraz čítajú
Tisíce slovenských domácností si priplatia stovky eur za kúrenie. Nový zákon EÚ ťa nepoteší (PREHĽAD)
Hyundai a Kia spustili masívne zľavy po celom svete. Autá zlacneli aj o desaťtisíce eur
Slovensko čaká najväčšia dopravná novela za roky. Nový zákon udrie na cestných pirátov aj e-kolobežky (PREHĽAD)
Tajný svet Slovákov, ktorí prenajímajú svoj internet: Každý mesiac si pasívne privyrobia, je to však legálne?
Povedz STOP horúčavám. Špičkovú klímu môžeš mať už za pár stoviek, tu sú TOP 3 modely na Slovensku
NAJČÍTANEJŠIE ZO STARTITUP
Dekan Lekárskej fakulty SZU skončil. Jeho meno sa spája s kauzou kolonoskopií
Ako ísť do dôchodku v 35 rokoch: Investičný byt ti zabezpečí pasívny príjem
Obľúbený grécky ostrov v plameňoch: Ministerstvo vydalo odporúčania pre Slovákov
„Zatiaľ ide o stovky miliónov eur.“ Zdechovský varuje, že zneužívanie eurofondov na Slovensku je len špička ľadovca
Pivo na Pohode: Zlatý Bažant predstavil vlastnú zónu aj menu na mieru, takto to vyzerá
- 24 hod
- 48 hod
- 7 dní
-
- Televízory Slovákov úmyselne zhoršujú kvalitu obrazu. Je to špinavý marketing, takto ho opravíš
- V spoľahlivosti nemajú konkurenciu. Týchto 5+1 automobiliek má najlepšie motory (PREHĽAD)
- Brusel chce zarezať telekomunikačných operátorov. Proti novému zákonu sú všetky štáty EÚ
- Najlepší akčný film roka po prechode na online trhá rekordy. Aj s dabingom sa dá pozrieť úplne zadarmo
- Totálna nehoráznosť: Čínska vojnová loď použila laser proti lietadlu EÚ, Nemci reagujú tvrdo
-
- V spoľahlivosti nemajú konkurenciu. Týchto 5+1 automobiliek má najlepšie motory (PREHĽAD)
- Televízory Slovákov úmyselne zhoršujú kvalitu obrazu. Je to špinavý marketing, takto ho opravíš
- Najlepší akčný film roka po prechode na online trhá rekordy. Aj s dabingom sa dá pozrieť úplne zadarmo
- Totálna nehoráznosť: Čínska vojnová loď použila laser proti lietadlu EÚ, Nemci reagujú tvrdo
- Brusel chce zarezať telekomunikačných operátorov. Proti novému zákonu sú všetky štáty EÚ
-
- Rusi ani netušili, čo im zlikvidovalo najdrahší systém. Ukrajina použila zbraň, akú svet ešte nevidel
- V Európe sa vylodili tisícky čínskych elektromobilov. Doviezla ich obrovská loď so šokujúcim pohonom a výkonom
- V spoľahlivosti nemajú konkurenciu. Týchto 5+1 automobiliek má najlepšie motory (PREHĽAD)
- Slovensko čaká najväčšia dopravná novela za roky. Nový zákon udrie na cestných pirátov aj e-kolobežky (PREHĽAD)
- Západ nič také nemá. „Spojenec“ Ruska nasadí laser na stíhačky budúcnosti, rakety po ňom „slepnú“
Trump mení stratégiu: Zbrane pre Ukrajinu pôjdu cez NATO, voči Rusku chystá zásadné vyhlásenie
Takto sa zneužíva home office. Odborári odhalili praktiky, ktoré sa ťa môžu týkať
Očkovanie neodmietali nevzdelaní. Nová štúdia odhalila iný faktor
Tržby TSMC prekonali očakávania. Čipy pre AI lámu rekordy
Slovensko má najdrahšie palivá v regióne. Analytici majú vysvetlenie
NAJČÍTANEJŠIE ZO STARTITUP