V prípade čínskych výrobcov smartfónov sme zvyknutí na to, že reklama ich modelov nie vždy zodpovedá realite a sú vykreslené v lepšom svetle. Podobný krok nedávno urobil OnePlus v reklame na model 6T.
Žijeme v dobe, kde sa na nás z každej strany valia reklamy. Tie nie sú vždy práve záživné či príjemné, no rozhodne najhoršou formou je klamlivá reklama. V prípade reklamy na smartfóny menej známych čínskych výrobcov sme si mohli viackrát všimnúť, že zobrazujú modely po stránke dizajnu tak trochu v lepšom svetle. U známych značiek však očakávame, že reklama bude zodpovedať realite.
Tenšie rámiky, brada a dokonca bez výrezu!
OnePlus sa za posledné roky dostal do skupiny známych výrobcov, no v prípade reklamy na model 6T využil spomínané praktiky menej známych čínskych konkurentov. Na sociálnej sieti Instagram sa objavila reklama, ktorá model 6T zobrazuje s tenšími rámikmi a podstatne tenšou bradou ako v skutočnosti. Taktiež si môžeme všimnúť, že sa akosi vytratil výrez v displeji.
Hey @OnePlus that chin ain’t that small 🤔 pic.twitter.com/lHtGOsznLt
— Dro ⌁ (@pedropeguerojr) 21. decembra 2018
OnePlus to reklamou prehnal
OnePlus tak digitálne upravil samotný vzhľad modelu 6T, aby v reklame vyzeral lepšie ako v skutočnosti. Ľudia, ktorí si po vzhliadnutí tejto reklamy kúpia model 6T by mohli byť tak trochu sklamaní, až vytiahnu smartfón z krabice. Z toho dôvodu sa tento krok OnePlusu dá považovať za krok vedľa. Takéto reklamy každopádne nezobrazujú túto inak skvelú spoločnosť v dobrom svetle.
Smartfóny

Covid-19 odhalia skôr ako testy. Apple Watch a ďalšie zariadenia majú v sebe obrovský potenciál

NESMIEŠ PREHLIADNUŤ Android kraľuje, ani pätina Slovákov nepoužíva iOS. Šokujú hlavne čísla aktívnych ľudí s archaickým systémom

AKTUÁLNE Trump naposledy trestá Huawei, ruší už udelené licencie, firma príde o ďalších kritických dodávateľov

Začal boj: Už aj Apple „oficiálne“ pracuje na skladacom mobile, poznáme prvé detaily
