V utorok 14. júna bola na Slovensku predstavená nová streamovacia platforma Disney+. Že nešlo o každodennú maličkosť, dokazuje aj masívna reklamná kampaň, ktorá obsah novej platformy promovala zo všetkých strán a všemožne sa snažila presvedčiť, že práve obsah Disney+ je to, čo divákom na Slovensku posledné roky chýbalo.

Môže to tak byť. Aj napriek tomu, že streamovacia platforma svoju cestu začala len na konci roka 2019, história spoločnosti Disney siaha o dekády ďalej a zábavný konglomerát pod svojou značkou zhromažďuje desiatky z najžiadanejších značiek filmového priemyslu.

Počas krátkej existencie navyše služba dokázala niečo nevídané – za dva a pol roka dokázala globálne získať viac než 138 miliónov predplatiteľov, a to aj napriek tomu, že na svoje predstavenie vo veľkej časti krajín stále iba čaká.

Raketový nárast základne predplatiteľov zneistil kedysi neohrozeného lídra Netflix, ktorý síce s 222 miliónmi zákazníkov zostáva na vrchole potravinového reťazca, zároveň však čelí mnohým problémom na čele s masívnym odlivom zákazníkov.

Disney+ slovensko

Dokáže však Disney+ v horizonte pár rokov skutočne pokoriť Netflix, o čom sa už v zákulisí hovorí ako o hotovej veci? Po dvoch mesiacoch strávených testovaním a aktívnym využívaním obidvoch služieb mám na vec jasný názor.

Cena jednoznačne v prospech Disney+
Startitup PREMIUM logo
Tento článok je dostupný členom Startitup PREMIUM

(Zrušiť môžeš kedykoľvek)

Pošli nám TIP na článok



Teraz čítajú

NAJČÍTANEJŠIE ZO STARTITUP